Vogn stressa!!!

*Nr3iMars*

Forelsket i forumet
Ja er nå 30 uker og har enda ikke funnet meg vogn!! begynner å bli skikkelig stressa og klikker snart på sambo som har bestemt at jeg ikke får kjøpe ny vogn!! (Selv om det var han som fikk meg til å selge den vi hadde, fordi vi ikke skulle ha fler kids) Ja nå er det jo endring i de planene, og jeg merker jeg er skikkelig hormonell å nøye på vognen!! Vil helst ha en vogn som ikke ser godt brukt ut og har forelsket meg i Emmaljunga City cross, er inne på finn hver dag men enten så mener jeg vognen er for gammel eller så vil ikke senlger sende i posten eller vognen er for dyr.. ah blir gaaaaal snart! disse sinnsyke hormonene! skikkelig grinlus!!
Skulle bare ønske at noen i Trondheimsområdet skal selge en city cross litt sånn rimelig kjapt snart....Alle vognene på finn er jo sør for lillehammer!!

Sorry utbruddet, måtte bare få ut litt hormoner :P

ja så den:) men er visst uten bag og siden vi venter gutt hadde jeg tenkt meg noe uten rosa ;) men er roligere i dag og ikke like stressa! det blir vell vogn snart:))

Riktig holdning; det ordner seg nok! :thumleft

Hvor mye har du tenkt å bruke på vogn da? :)
Jeg fant selv en nesten splitter ny city cross på nettet, og er kjempe fornøyd :)

Men det er egentlig ikke nøye hvor i landet vognen er, så lenge selgeren er villig til å sende vognen med posten!!
Det koster 255kr å sende en vogn med posten, og det er absolutt ikke ille :)
Så finner du en vogn til 4000 kan du legge til 255kr i frakt :)

Ha hatt samme problemet med samme sort vogn sjølv! Hadde 2 stk som eg nesten fekk, men so endra selgjar seg og selde til nokon andre fordi dei måtte senda til meg! So å sei alle vognene er på austlandet, og da e litt langt for meg å køyra berre for ei vogn :p Heldigvis so greidde eg å ordna ei til slutt, for no va eg begynt å bli rimeleg lei å sint! Utruleg frustrerande å ikkje finna noko, men når du finn e da eit eller anna som e gale...

Skal kjøpe min vogn i tyskland, og der er vognene en del billigere enn her. se litt på nett om du finner noe å bestille derfra, da det kan bli en goood del billigere, da blir det jo ny vogn og mye billigere, så blir jo som å kjøpe brukt ;) Lykke til! :thumleft

Back
Topp