Vogn: Stokke Trailz?

Flyvertinnen

Forelsket i forumet
ImageUploadedByBV Forum1457815930.065877.jpg

Noen som har erfaring med Stokke Trailz? Står mellom denne og en type Emmaljunga, men den er jo så tung mht at jeg ofte må løfte alene. :-)

Har ikke annen erfaring enn at jeg har prøvd den litt, og lest om mange erfaringer! :-) vi får vår i hus tirsdag eller onsdag :-) har for det meste hørt positive ting om den, annet enn prisen ;-)

Har dessverre ikke noe erfaring ut over at d er den vognen vi har gått for:p Har prøvd den litt her hjemme, liker'n;)

Ikke noen erfaring her heller, bare prøvd den i butikk, men synes den ser både fin og praktisk ut :)

Har ikke så mye erfaring med den, men det er den vogna vi har bestemt oss for :-)

Har ingen erfaring med den! Men vi har kjøpt den vi også! Leste en del om den og så videoer og den virket som den perfekte vogn for oss. Vi har hund og da må vogna tåle å bli med på div terreng :)

Vi bor på gård, og skal derfor hovedsakelig trille på grus. Derfor lånte jeg ei venninnes vogn for å teste. Jeg synes det var lite demping i den og det humpet veldig. Noe rolig gynging skal det jo være for babyen, men dette var skikkelig humping.

Så det kommer nok an på terrenget du skal kjøre på. Myke skogsstier uten forhindringer går sikkert bra, men harde gårdsveier med noe grus anbefaler jeg ikke.

Alle vogner funker jo på asfalt og kjøpesenter ;)

Har ikke annen erfaring enn at jeg har prøvd den litt, og lest om mange erfaringer! :-) vi får vår i hus tirsdag eller onsdag :-) har for det meste hørt positive ting om den, annet enn prisen ;-)

Okei :-)
Men, er prisen så forskjellig fra Emmaljunga? De er vel begge ganske høye i pris ut fra hva jeg har sett på Babyshop i butikken.

Men, er prisen så forskjellig fra Emmaljunga? De er vel begge ganske høye i pris ut fra hva jeg har sett på Babyshop i butikken.

Aner ikke hva enmaljungaen koster, men mange hintet til at vi valgte en dyr vogn.. Vi så egentlig aldri på prisene, vi bare tok den vi likte best :-)

Såg stokke vogna låg ute for 11999 på den siden jeg såg.☺vi betalte 12000 for vår emmaljunga vogn. Så er ganske like pris☺

Back
Topp