Vogn spørsmål

• Trådstarter Trådstarter BoOojaa
  • Opprettet Opprettet
B

BoOojaa

Guest
Trenger litt tips og råd [emoji87][emoji4]

Vi må etterhvert kjøpe en barnevogn. Den må ha stor nok bag til dunpose (termin desember).

Men vognen må ta minst mulig plass sammenslått. Være god å trille på grus og snø.

Må ha adapter til bilstol og hvilken bilstol kan eventuelt brukes ?

Kom gjerne med bilder, da jeg ikke er inne i vogn markedet [emoji23][emoji85] og kan mange merker utenatt.

Jeg får baby nå i mai, og av ganske like grunner som deg valgte jeg bugaboo cameleon 3, den bruker veldig lite plass sammenslått og jeg får plass til den i mini bilen min. Sjekket mye opp på den før jeg valgte den. Kjøpte adapter til bilsetet også. Du får sommer og vinter hjul til den. Og den er enkel å trille og har håndbrekk isteden for ved foten(noe jeg ønsket).
Lagt ved bilde av stol og vogn.
IMG_8886.JPGIMG_8830.JPGIMG_8829.JPG

Jeg får baby nå i mai, og av ganske like grunner som deg valgte jeg bugaboo cameleon 3, den bruker veldig lite plass sammenslått og jeg får plass til den i mini bilen min. Sjekket mye opp på den før jeg valgte den. Kjøpte adapter til bilsetet også. Du får sommer og vinter hjul til den. Og den er enkel å trille og har håndbrekk isteden for ved foten(noe jeg ønsket).
Lagt ved bilde av stol og vogn.
Vis vedlegget 257363Vis vedlegget 257364Vis vedlegget 257365
Nydelig vogn! Hadde jeg fått barn nå så skulle jeg hatt en slik!
Hadde bugaboo for 11 år siden :)

Om du vil ha en vogn som er god og trille på grus og snø er fire faste hjul og god demping veldig bra. Emmaljunga Edge eller Mondial med fire faste hjul har dessuten en stor og god bag, og kan brukes med bilstoladapter (det kan de fleste vogner). Men den er ikke liten sammenslått.

Om du vil ha en vogn som er god og trille på grus og snø er fire faste hjul og god demping veldig bra. Emmaljunga Edge eller Mondial med fire faste hjul har dessuten en stor og god bag, og kan brukes med bilstoladapter (det kan de fleste vogner). Men den er ikke liten sammenslått.
Skulle skrive det samme , den har alt synes jeg (har Edge) men tar nok litt mer plass i bagasjen:D

Nydelig vogn! Hadde jeg fått barn nå så skulle jeg hatt en slik!
Hadde bugaboo for 11 år siden :)

Tusen takk, ja er virkelig fornøyd. Brukte lang tid på valget, emmaljunga er noe alle snakker om så måtte forhøre meg om alt med det merket også(og mange andre vogner og merker) før jeg valgte. Men etter mine kriterier så var dette det beste valget for meg[emoji1305][emoji1][emoji7].

Bugaboo buffalo. Er lik den som er avbildet lenger opp (cameleon) men har bedre hjul[emoji5]

Stokke trailz syns jeg er best. Blir veldig kompakt og liten, men er samtidig en stor, robust og god vogn!
Store gode lufthjul, god, lun bag og sportsdel(med stormtrekk).
Bare positivt om denne :)

Det er en hel jungel der ute skjønner jeg [emoji23][emoji85]

Hvilke butikker har et godt utvalg ? så man kan se/prøve? Oslo/Akershus/Hedmark/Oppland området

Back
Topp