vogn spørsmål

Bibbi snart nr.3

Betatt av forumet
Bruker simo sportsvog(combi)men sambo liker den ikke lenger,synes den er altfor stor(går mye på tur) Selv synes jeg det er for tidlig og bytte til trillen(har en liten uten tak)men kunne tenkt meg en trille med tak,litt ligge stilling og med vognpose nå til vinteren.Noen som kan annbefale en god en?må være litt robust(bor på landet),gode hjul(4)...[:)]

Uten tvil Emmaljunga Scooter[:)] Den har ikke full liggestilling, men snuppa sover kjempegodt i den likevel. Stødig og god 4 hjuling, men fin størrelse på den likevel.

ORIGINAL: *blomsterpia*

Uten tvil Emmaljunga Scooter[:)] Den har ikke full liggestilling, men snuppa sover kjempegodt i den likevel. Stødig og god 4 hjuling, men fin størrelse på den likevel.

Jepp, anbefaler den, jeg også!!!

ORIGINAL: Womanious

Jepp, anbefaler den, jeg også!!!

den får også min anbefaling!  [:D]

Har sagt det før og sier det igjen, min anbefaling er Baby Travel Bangkok, den har full sitte og ligge stilling, er god og kjøre (kanskje ikke så veldig god på grusveier da).

Vi har vært og kikket på og prøvd Emmaljunga Scooter, og vi vurderer også å kjøpe den. Virker som en kjempegod sportsvogn! [:)]

Signerer denne! You're gonna loooove it![:)]

Vurderer også å kjøpe Emmaljunga Scooter, men hvor langt ned går egentlig ryggen? Tenkte oss en tur å titte på butikken før vi ser etter brukt, men bra det er mange som anbefaler den da [:)]

denne har vi akkurat kjøpt også!
helt super å trille!
den har ikke full liggestilling nei, men snuppa her også sover godt i den, så ikke noe problem.

jeg har gått fra sportsdelen på simo kombien til denne. og den er mye lettere å trille!!!

Jeg har også kikket på denne, men har en emmaljunga city cross 360 fra før, noen som vet om det er verdt å bytte da? Min vogn veier jo ikke så mye, kanskje 12kg og scooteren rundt 10kg er det vel?

ORIGINAL: xwp

Jeg har også kikket på denne, men har en emmaljunga city cross 360 fra før, noen som vet om det er verdt å bytte da? Min vogn veier jo ikke så mye, kanskje 12kg og scooteren rundt 10kg er det vel?

tror ikke jeg hadde bytta da nei! ikke omdu tenker å beholde citycrossen til flere barn. vedt ikek hva du kan få for den ved salg?

Signerer denne jeg! Hadde Simo Kombi før, men ville ALDRI byttet tilbake etter at vi fikk Scooteren. Den er helt fantastisk!! [:D][:D]

Back
Topp