Vogn som ikke kan brukes begge veier. Ja eller nei?

Vi kjøpte emmaljunga city cross da han var 6-7 mnd. Den kunne snues som vi ville.
Guttungen elsket den vogna, og det var sårt da han var blitt for stor for den og den skulle selges. (Han var over 3 år da, så vi brukte ikke vogna noe særlig fra han var 2.5 år)
 
Jeg ville bytta vogn. Du kommer til å bruke vogna kjempemye, så det er greit å ha en man liker. For meg var det viktig å ha en vendbar vogn, det er så koselig å ha den kontakten med barnet.
Britax go next er jo også en kjempefin vogn, veldig behagelig fjæring. baby jogger city elite har jo ingen fjæring.
 
Jeg ville bytta vogn. Du kommer til å bruke vogna kjempemye, så det er greit å ha en man liker. For meg var det viktig å ha en vendbar vogn, det er så koselig å ha den kontakten med barnet.
Britax go next er jo også en kjempefin vogn, veldig behagelig fjæring. baby jogger city elite har jo ingen fjæring.

ja, jeg hadde brio go med snuppa for 4 år siden og den var virkelig bra :D jeg skal selge babyjoggeren og kjøpe meg britax go next. Føler meg lettet nå :p hadde nok aldri klart å bli helt konfertabel med den andre vogna.
 
Veldig glad for at vognen vår kan brukes begge veier. Å kunne ha blikkontakt og snakke med han er vintig for meg, spesielt når han var enda mindre.
 
Det er jo flere som forteller om barn som foretrekker å sitte vekk fra forelderen, men likavel, det vet man jo ikke på forhånd. For meg er det uaktuelt å kjøpe vogn hvor ikke sportsdelen kan snus mot meg.
 
City Metro erstatter Versa ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja jeg så det nå. De to er omtrent identisk! Eneste forskjell mellom Versa og Metro er hvordan man regulerer håndtaket og størrelsen på hjulene. Sittedelen er helt lik. :)
 
Ja og at select er vel lengre i chassiset ettersom det er plass til to sittedeler.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er jo flere som forteller om barn som foretrekker å sitte vekk fra forelderen, men likavel, det vet man jo ikke på forhånd. For meg er det uaktuelt å kjøpe vogn hvor ikke sportsdelen kan snus mot meg.

Nettopp, var det jeg også tenkte. ;)
 
Vi kjøpte emmaljunga city cross da han var 6-7 mnd. Den kunne snues som vi ville.
Guttungen elsket den vogna, og det var sårt da han var blitt for stor for den og den skulle selges. (Han var over 3 år da, så vi brukte ikke vogna noe særlig fra han var 2.5 år)
Må le litt av meg selv :p har den vogna og bytte til sportsdelen igår (6mnd gammel baby). Den kom ferdig montert fra butikken, så visste ikke den kunne snues. Haha. Godt jeg havna over posten din, for nå ble jeg hakket mer glad i vogna mi ;)
 
ja, jeg hadde brio go med snuppa for 4 år siden og den var virkelig bra :D jeg skal selge babyjoggeren og kjøpe meg britax go next. Føler meg lettet nå :p hadde nok aldri klart å bli helt konfertabel med den andre vogna.

Jeg har britax go next, og elsker den! Har ikke godt over til sportsdelen enda, men digger hvor lett understellet er og hvor lett det er å manøvrere. Snuppa er og veldig glad i baggen, og trivs og sover godt i den :)
 
Jeg har britax go next, og elsker den! Har ikke godt over til sportsdelen enda, men digger hvor lett understellet er og hvor lett det er å manøvrere. Snuppa er og veldig glad i baggen, og trivs og sover godt i den :)

Merker jeg gleder meg veldig til å få bestilt den :) haster jo ikke enda, men er jo mye bra tilbud nå :) så får se om jeg slår til eller venter. Må jo få solgt den andre vogna først også.

Husker fra sist at den var super lett og trille :)
 
Jeg hadde glatt kjøpt en ny vogn.
Jenta mi e 16 mnd og jeg har henne fremdeles mot meg, og kommer ikke til å snu henne heller. Det er MYE koseligere å gå tur sammen enn å bare ha henne "med i vognen". Vi går og prater og ler og jeg peker på alt mulig, og hun er skjermet mot inntrykk og dersom det blåser og regner og snør osv mye så er jeg der. Jeg slipper å gå og bøye meg ned for at vi skal se hverandre og vi har en mye bedre kontakt enn om vogna hadde vært snudd fra meg. :)
 
Akkurat det var ikke avgjørende da vi kjøpte vogn, så vår kan ikke snues.
Men den treffer på alle andre punktene som var viktige for oss, og det med å snu sittedelen var ikke på lista vår over egenskaper vi så etter en gang.
 
Jeg har alltid måtte ha ungene vendt mot meg. Men vet mange fint har de andre veien
 
Jeg vil kunne ha muligheten til begge deler :) så vendbar sittedel
 
Back
Topp