Vogn som ikke kan brukes begge veier. Ja eller nei?

For meg er det helt utelukket med en vogn som ikke kan vendes mot meg...
For meg også. Det var dealbreaker når jeg skulle velge vogn til denne. City elite har jeg hatt. Kjøpt brukt til storebror da 2,5 år siden vi fikk ny baby som trengte emmaljungaen. Det var bare ikke noe som fungerte for oss. Han sover i den i bhg et halvt års tid, og jeg solgte den. Vi klarte aldri bli komfortabel med å ikke se hverandre, hverken han eller jeg. Vi pleide prate mye på tur
 
For meg også. Det var dealbreaker når jeg skulle velge vogn til denne. City elite har jeg hatt. Kjøpt brukt til storebror da 2,5 år siden vi fikk ny baby som trengte emmaljungaen. Det var bare ikke noe som fungerte for oss. Han sover i den i bhg et halvt års tid, og jeg solgte den. Vi klarte aldri bli komfortabel med å ikke se hverandre, hverken han eller jeg. Vi pleide prate mye på tur

Tror ikke jeg kommer til å bli komfortabel med det heller. Så da blir det ny vogn :)
 
Jeg vet! Men det er nettopp derfor han mener at den burde kunne settes på et understell! :hilarious:
Den skal ikke ut av bilen, den egner seg på ingen måte som erstatning for vogn, må han bare skjønne :)
 
Den skal ikke ut av bilen, den egner seg på ingen måte som erstatning for vogn, må han bare skjønne :)

Niks. Fått for seg at det er en kjempeidé!
Jeg skjønner meg ikke på han :wacky: Kommer uansett ikke til få tak i det, da resten av verden ikke tenker det samme som han
:D
 
Hehe.. Må bare le :p nr to stolen er jo så tung også. Skikkelig tungvint. Hahah :)
Sist hadde vi jo besafe izi x3 (eller noe sånt), så han vet jo hvor svære og tunge de er også. Godt det er lenge igjen til fødsel, håper han ikke får flere fikse ideer :D

Jeg syns forresten brio go next ser litt interessant ut? Må sjekkes nærmere :)
 
Sist hadde vi jo besafe izi x3 (eller noe sånt), så han vet jo hvor svære og tunge de er også. Godt det er lenge igjen til fødsel, håper han ikke får flere fikse ideer :D

Jeg syns forresten brio go next ser litt interessant ut? Må sjekkes nærmere :)

Jeg var så fornøyd med den sist! Bare at da het den bare Brio go da :) den er kjempe god og trille og du kan ha ungen begge veier og bagasjebrettet har ganske god plass. Eneste som er litt minus er at det ikke kan legges helt ned og at baggen er litt liten. Det med baggen har aldri vært noe problem for meg da.
 
Kommer en ny utgave som heter Britax Go Big i mars, den har flat sportsdel, er større og har større hjul foran. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her et et bilde :)
 

Vedlegg

  • image.png
    image.png
    950,8 KB · Visninger: 51
Her ser du de ved siden av hverandre :)
 

Vedlegg

  • image.png
    image.png
    995,4 KB · Visninger: 51
Har to vogner hvor den ene kan være mot meg og den andre vendt fra.

Selv likte ungen å sitte i fra meg..så da spiller det ingen rolle hva jeg synes.
 
Har bestemt meg for å selge babyjoggeren. Men hvor mye kan jeg få for den da Tro. Liggedelen er helt ny og sportsvognen er svært lite brukt, kanskje et par uker. Rød liggedel og grå sportsvogn.
 
Jeg hadde city elite med minsten. Syns det funket helt fint. Han likte best å sitte den veien, uansett.
 
2 åringen har alltid kunnet sitte vendt utover, men 1 åringen blir hysterisk om vi har henne utover, så hun må vi ha mot oss. Svaret blir nok at det kommer ann på hva slags unge du får. Det er ikke alltid du bare kan "venne" ungen til å være vent utover.
 
2 åringen har alltid kunnet sitte vendt utover, men 1 åringen blir hysterisk om vi har henne utover, så hun må vi ha mot oss. Svaret blir nok at det kommer ann på hva slags unge du får. Det er ikke alltid du bare kan "venne" ungen til å være vent utover.

Ja, det er veldig sant :) da er det nok lurt å ha en vogn som kan snus begge veier :)
 
Back
Topp