Vogn som ikke kan brukes begge veier. Ja eller nei?

Emiliemor

Gift med forumet
Ja, dere. Venter nr to i juli. Fortsatt en stund igjen men har begynt å tenke på vogn. Vi kjøpte for en stund siden en by babyjogger city elite. Sportsdelen er grå og baggen rød. Den var på tilbud og det var det som var igjen. Den vognen er jo super populær og veldig bra. Men, vi kan jo ikke snu den. Jeg hadde Brio go til datteren min for 4,5 år siden og jeg elsket den. Men når hun ble større byttet jeg den i en vogn som kunne legge hodet helt ned.

Men poenget er at jeg har veldig lyst til å selge babyjoggeren og kjøpe en Brio go next(Britax go next). Fordi jeg ikke kan ha ungen snudd mot meg i babyjogger. Sambo syntes det er helt tullete og bruke mer penger på en vogn når vi har en så bra vogn. Men jeg er jo helt tullete og blir gal av å tenke på at jeg ikke kan snu vogna. De er jo så små når de ikke ligger i baggen lenger.

Vet jo veldig mange har babyjogger, mountain buggy osv. Så tror dere det er nødvendig å bytte vogn? Hehe
 
Hadde MB urban jungle til første. Egentlig ikke noe problem å ikke ha henne mot meg. Tok i bruk sportsdelen da hun var 6,5 mnd. Nå har jeg kjøpt Bugaboo Donkey Duo mens vi venter på lillesøs, bruker den på storesøs, og det er jo koselig å kunne ha henne mot meg, særlig om hun skal sove. Men hvis økonomien er stram hadde det absolutt ikke gjort meg noe å bruke den gamle vognen, til tross for at barnet ikke sitter mot deg. :)
 
Personlig skal jeg ha vogn hvor ungen kan sitte vendt mot meg.. Man bytter gjerne til sportsdelen i 5-6 måneders alder og da er h*n for liten til at jeg vil snu h*n vekk fra meg :)
 
Ja, det er liksom det jeg syntes. Sambo er jo mann så han forstår ikke uansett :p jeg får nok igjen pengene jeg kjøpte babyjoggeren for da, men må uansett ut med 2-3 tusen for den vogna jeg vil ha.

Kan jo høre på barnas hus outlet i Oslo. Om de har vogna på enda mer tilbud enn jeg får på nettet :)
 
Min ville ikke sitte vendt mot oss så vi solgte bugaboo og hadde bare mb
 
Ja, det er liksom det jeg syntes. Sambo er jo mann så han forstår ikke uansett :p jeg får nok igjen pengene jeg kjøpte babyjoggeren for da, men må uansett ut med 2-3 tusen for den vogna jeg vil ha.

Kan jo høre på barnas hus outlet i Oslo. Om de har vogna på enda mer tilbud enn jeg får på nettet :)

Sjekk finn.no kanskje du kan selge den du har og kjøpe den du ønsker til prisen du fikk :) for min del er det ikke så viktig å ha barnet mot meg første tiden hu bruker sportsdel så det hadde ikke vært avgjørende her...
 
Sjekk finn.no kanskje du kan selge den du har og kjøpe den du ønsker til prisen du fikk :) for min del er det ikke så viktig å ha barnet mot meg første tiden hu bruker sportsdel så det hadde ikke vært avgjørende her...

Jeg skal sjekke ut litt ja :)

Jeg var liksom helt avhengig av det når jenta mi var liten. Så klarer ikke se for meg noe annet :p men hun var sånn som var veldig opptatt av nærhet og var vanskelig å få henne til å sove osv.

Syntes det er vanskelig :p babyjogger er jo en super vogn :)
 
Satt akkurat og tenkte på det samme selv :) Liker babyjogger city elite veldig godt, men tviler på at vi kommer til å kjøpe den nettopp pga at den er forovervendt.

Jeg liker og trille lange turer, og da er det både tilknytning, barnets observasjoner av den voksnes uttrykk og språk som stimuleres. Og dette syns jeg er viktig å tenke igjennom.

Sist hadde vi simo kombi, fin vogn, men blytung. Så jeg ønsker meg veldig en ny :p Samboer mener vi kan bruke den samme, nesten så jeg håper den har blitt litt ødelagt mens den har stått i garasjen i 4 år!
 
Satt akkurat og tenkte på det samme selv :) Liker babyjogger city elite veldig godt, men tviler på at vi kommer til å kjøpe den nettopp pga at den er forovervendt.

Jeg liker og trille lange turer, og da er det både tilknytning, barnets observasjoner av den voksnes uttrykk og språk som stimuleres. Og dette syns jeg er viktig å tenke igjennom.

Sist hadde vi simo kombi, fin vogn, men blytung. Så jeg ønsker meg veldig en ny :p Samboer mener vi kan bruke den samme, nesten så jeg håper den har blitt litt ødelagt mens den har stått i garasjen i 4 år!

Ja, det er akkuratt disse faktorene jeg tenker på også. Jeg har ikke lappen så vognen blir brukt mye av meg. Så egentlig bør jeg nok selge den andre jeg har kjøpt :p

Den er på kaldbakken i Oslo :)
 
Ja, det er akkuratt disse faktorene jeg tenker på også. Jeg har ikke lappen så vognen blir brukt mye av meg. Så egentlig bør jeg nok selge den andre jeg har kjøpt :p

Den er på kaldbakken i Oslo :)

Visste ikke om den outleten, må ta en tur! De har litt utvalg der eller?

Du kan ikke ha to vogner da? :p
 
Da hadde sambo kastet meg ut tror jeg :p haha..

Jeg har faktisk aldri vært der :)

Haha, ja dissa mannfolka. Samboer er interessert i en vogn som bilstol nr 2 kan festes på. Den som brukes etter babystolen. Jeg har sagt at jeg ikke tror det finnes, og at jeg ikke skjønner poenget. Men han mener at det er genialt, for da trenger man ikke alltid ha med vogn... :rolleyes:
 
Haha, ja dissa mannfolka. Samboer er interessert i en vogn som bilstol nr 2 kan festes på. Den som brukes etter babystolen. Jeg har sagt at jeg ikke tror det finnes, og at jeg ikke skjønner poenget. Men han mener at det er genialt, for da trenger man ikke alltid ha med vogn... :rolleyes:

Haha :p mannfolk :p
 
Haha, ja dissa mannfolka. Samboer er interessert i en vogn som bilstol nr 2 kan festes på. Den som brukes etter babystolen. Jeg har sagt at jeg ikke tror det finnes, og at jeg ikke skjønner poenget. Men han mener at det er genialt, for da trenger man ikke alltid ha med vogn... :rolleyes:

Outleten i Oslo er visst flyttet til Drammen? Uten at jeg er helt sikker.
 
Sportsdelen på TFK kan ikke snues, jeg hadde ikke kjøpt vogna hvis de ikke hadde multi-x-bagen som kan brukes som sittedel mot meg. Trengte ikke å bytte til sportsdel før han var 11 mnd, og da var det greit å ha den vendt framover. Han var ikke interessert i å se på meg på tur lengre da uansett. :p Har luke i taket på vogna da, så vi kan holde kontakten gjennom den.
 
Haha, ja dissa mannfolka. Samboer er interessert i en vogn som bilstol nr 2 kan festes på. Den som brukes etter babystolen. Jeg har sagt at jeg ikke tror det finnes, og at jeg ikke skjønner poenget. Men han mener at det er genialt, for da trenger man ikke alltid ha med vogn... :rolleyes:
Hahaha, tror heller ikke det finnes :p de stolene er jo blytunge haha!
 
Jeg foretrekker emmaljungavognen hvor jeg kan ha mini vendt mot meg :) Med tanke på en baby ville jeg ikke hatt noe annet, annerledes når de blir større og ønsker å se mer :)
 
Back
Topp