Vogn-shinings! ;)

Inemor

Juni-spire i magen <3
Sommerfuglene <3
I dag har jeg funnet frem simo-vogna etter storesøster, og har hevet høyden igjen, vasket understell, tekstiler og pumpet luft i dekk:) Nå er det bare smøring og polering av understell igjen, samt impregnering, og vogna er så god som ny! :) Jippiii, det nærmer seg med stormskritt! :) det er noe spesielt med dette med barnevogn;)
Har dere kjøpt/bestemt dere for/funnet frem barnevogna? :)

Vi har bestilt ny Simo Duo som skal hentes til uka. Med masse shining hadde IKKE den vi har fra før blitt så god som ny, og det var endel med den gamel jeg ikke var så fornøyd med. Litt over 7 år gammel er den også. Så vi kjøper heller ny. Gleder meg til å teste Simo denne gangen :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har bestilt ny Simo Duo som skal hentes til uka. Med masse shining hadde IKKE den vi har fra før blitt så god som ny, og det var endel med den gamel jeg ikke var så fornøyd med. Litt over 7 år gammel er den også. Så vi kjøper heller ny. Gleder meg til å teste Simo denne gangen :D

Blir nok stas å hente den ut:) Jeg har 2010 modell kombi, som er pent brukt. Har vært inne på tanken om å kjøpe en litt mindre vogn, men jeg er egentlig veldig fornøyd med simoen, så den tanken slo jeg fra meg:)

Arti! Like greit å gjøre litt sånne ting nå mens man ikke er for stor. Merker at å pakke sammen og flytte er veldig slitsomt, glad vi gjør det nå og ikke i mai. (flytter fra Trondheim til Stavanger, samboer bor der nå, jeg kommer etter i mai når jeg går ut i perm) Eh, det var en digresjon.

Vogn ja: Vi har bestemt oss og tinga en på Finn. Det er en to år gammel TFK jogger twist med multi x-bag :) Gleder meg SÅ til å hente den! Må bare, ehem, flytte først. Men ja, det nærmer seg med stormskritt, jeg er 6 måneder på vei på mandag og det MERKES!

Wiii, baby!

Vi skal bruke samme vogn (Brio Happy Duo) som til storesøster og den er jevnlig i bruk, så det er ikke så mye annet enn litt luft i dekkene (det blir gjort når våren har kommet skikkelig), bytte til bagen og ordne med dyne og teppe som skal gjøres :)

Arti! Like greit å gjøre litt sånne ting nå mens man ikke er for stor. Merker at å pakke sammen og flytte er veldig slitsomt, glad vi gjør det nå og ikke i mai. (flytter fra Trondheim til Stavanger, samboer bor der nå, jeg kommer etter i mai når jeg går ut i perm) Eh, det var en digresjon.

Vogn ja: Vi har bestemt oss og tinga en på Finn. Det er en to år gammel TFK jogger twist med multi x-bag :) Gleder meg SÅ til å hente den! Må bare, ehem, flytte først. Men ja, det nærmer seg med stormskritt, jeg er 6 måneder på vei på mandag og det MERKES!

Wiii, baby!

Så sant, så sant! Da jeg gikk gravid med eldstedattra flytta vi rundt 2 mnd før termin, og det var tungt merket jeg... Greit med alt som er unnagjort :D Jeg har masse eksamener på slutten av termin også denne gangen, så da er det greit å bli ferdig med det meste, og ikke minst å få spredt det utover litt :)

Så gøy. Jeg har også en vogn som jeg gleder meg veldig til å bruke. Det er en Emmaljunga fra 80-tallet tror jeg. Den er i grønn skai og veldig godt bevart. Ble funnet på et loppemarked for 500kr. Storfornøyd:-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

I dag har jeg funnet frem simo-vogna etter storesøster, og har hevet høyden igjen, vasket understell, tekstiler og pumpet luft i dekk:) Nå er det bare smøring og polering av understell igjen, samt impregnering, og vogna er så god som ny! :) Jippiii, det nærmer seg med stormskritt! :) det er noe spesielt med dette med barnevogn;)
Har dere kjøpt/bestemt dere for/funnet frem barnevogna? :)

Ååå så gøy. Det skal jeg også gjøre snart :) men venter litt til da den innimellom enda blir brukt av kommende storebror. Gleder meg til å få den shinet og "ny" igjen :)

Back
Topp