vogn??? søskenvogn?

minmin

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Noen som har sett noen greie og rimelige løsninger på søskenvogn? gjerne som man kan ta bagen over til en enkelt vogn. Har en jente som blir 2 år når nye babyen kommer, hun må fortsette å ha vognen sin stående i bhg til soving.  Jeg har ikke lappen så jeg tar masse kollektivt og har barna mye alene pga mannen jobber turnus. derfor må jeg ha en søskenvogn. Har heller ikke lyst til å gå rundt med en tung tvillingvogn med bare babyen opp i. Noen som har noen smarte ideer??? Blir dyrt å kjøpe to nye vogner, kan desverre ikke kjøpe brukt pga Amalie har ekstrem støv allergi

har ei titanium tvillingvogn og den kan du bruke soft bag i.. om du da har ei vogn der du kan bruke samme softbagen så er jo det en veldig grei løsning?

høres lurt ut:)  takk,

Får ta meg en tur i butikkene å titte:)

Jeg kjøpt Titanium sin søsken vogn for ett par uker siden, veldig fornøyd! Har jo ikke fått testet ut den med to-årigen og en sovende bebis ved siden av, men tror den blir kjempe bra. Hadde igrunn bare få og enkle krav jeg da, ville ha 3 hjuling (hørt det er mye bedre da vogna tross alt blir veldig tung å trille med to oppi) og at ene siden kunne legges ned 100%, samt oppbevaringsplass under.
I tillegg er den grei å slå sammen, tar liten plass, kommer seg inn sånne åpner-sg-selv-porter på butikken, der noen tvilling/søsken vogner faktisk ikke kommer inn[:)][&:]

Og ja, jeg ga bare 1599,-!!! Helt ny. MEN det var kjempe knall tilbud. Koster vanligvis 2999,- på barnashus bl.a.
Kan bruke softbag på den ene siden f.eks[:D]

Back
Topp