Vogn Quinny?? andre 3 hjulinger?

Eca

Betatt av forumet
Hei. Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med 3 hjulingene til Quinny. Det jeg lurer på er om bagen er for liten på vinteren. Får i midten av juli og da blir det jo også noen mnd i den utover vinteren. Noen er faringer evt andre bra vogner?

Hilsen meg

Vi har en Quinny 3XL Comfort! Jeg simphelten elsker vogna! Den er lett og enkel og trille, ha mange funskjoner og tar liten plass i bilen om man tar av bakhjulene, som igjen gøres ved et enkelt trykk.  Vogna kom best ut i test i F&B 2006 også. Jeg har aldri brukt dreamibagen på Comforten siden jeg kjøpte vogna da min datter var ganske stor, men vi som deg, venter nå nestemann i juli (terminen er 10.juli) og må dermed kjøpe bag. Jeg har hørt at bagen akn være litt liten, men aldri at noen har hatt noe problemer av den grunn. Tipper man kan bruke baggen til barnet er +6 mndr. og det er jo egntlig helt greit, for etter den tid så vil jo gjeren disse små sitte litt og følge med når du triller rundt. Dessuten kan man bare ta fotskammelen helt opp, og ryggen helt ned, så kan babyen sove der med voksipose og ha god plass uten baggen. det kommer vi til og gjøre. Vogna er en DRØM!

Vi skal kjøpe Quinny zapp også. Det er en svært enkel liten trille. Skla ta av sittedelen side vi ikke kan bruke den før babyen kan sitte selv, og så legger vi understeller i bilen. Dette understellet tar svært liten ploassog egner seg ypperlig til og feste bilsete i når du skal en snartur inn på butikken el. ! Utrolig kjekt! så den må vi ha i tillegg.   Comforten kan også brukes med bilsete, men jeg syns denne vogna er så stor og mye mas og måtte ta av sittedelen hver gang, derfor er det kjekt med understellet til denne Quinny Zappen, og ha denne liggende i bilen som en trille man fester bilsete på :o)

Lykke til.

Hei.
Kunne noen fortalt meg om dei veit om noen internett sider for vogner?

Jeg spurte om dette sist vi var ute å se på barnevogn. Jeg skal ha i slutten av Aug. og de sa at da blir dreamibagen for liten til vinteren. Den holder bare ca 4 mnd. sa de. Så da måtte vi kjøpe en softbag i tillegg og ha oppi sportsvogna(da blir det jo rimelig dyrt). I tillegg til at kalesjen ikke er vind og vanntett + at det er myggnetting på sidene i kalesjen hvor det kommer inn kald luft. De sa ihvertfall til meg at den kan ikke sammenlignes med 4- hulingene - som simo, emmaljunga, brio. Det var en Helt annen kvalitet. + at en 3- hjuling er lettere å tippe hvis ikke du står og passer på. Men den er sikkert utrolig bra å kjøre, og tar liten plass + kult design. Man må nesten vurdere fordelene og ulempene mot hverandre.

Bare søk på barnevogner på kvasir, eller google, så kommer det opp mange sider!

TAkk for gode svar. Jeg tror nesten jeg får ta meg en tur å prøve, med pose og alt så får vi se om det blir plass til småen.

[:)]

Hm.. det er jo helt feil!

For det første kommer Quinny Comfort best ut i test i 2006! Siden Comforten er bred mellom bakhjula er den vanskelig og tippe. Dette vet jeg for jeg har denne vogna. Det er også netting der luftehullene er på sidene på kalesjen og baggen holder til 6 mndrs alderen. Vognaer også vanntett, selvsagt! Man får ogspå kjøpt regntrekk til den og pose som matcher.

Og her får du kjøpt vogna billig m/ tilbehør!!

www.kiddies24.com

Jeg har det fra de som jobber på babyshop og barnevognhuset i oslo. Det var freestyle comfort ja 2006 mod. De sa: Ja, den kom best ut i test på 3- hjulingene, men den kunne ikke sammenlignes i det hele tatt med 4- hjulingene som simo, emmaljunga og brio. Men samma det, det viktigste er at du er fornøyd!:) Den ser utrolig bra ut å trille da:) Jeg hadde faktisk kjøpt den hvis ikke jeg hadde fått baby i aug.

ORIGINAL: Jente 23

Jeg har det fra de som jobber på babyshop og barnevognhuset i oslo. Det var freestyle comfort ja 2006 mod. De sa: Ja, den kom best ut i test på 3- hjulingene, men den kunne ikke sammenlignes i det hele tatt med 4- hjulingene som simo, emmaljunga og brio. Men samma det, det viktigste er at du er fornøyd!:) Den ser utrolig bra ut å trille da:) Jeg hadde faktisk kjøpt den hvis ikke jeg hadde fått baby i aug.

Ja, selvsagt. Det viktigste er jo at kjøper av vogna er fornøyd og liker vogna si. Men den er faktisk vind og vanntett. Så da har de gitt deg litt feil info. eller blandet Comforten med en annen vogn. Og om de mener 4 hjulin er bedre enn 3 hjuling, så sier jeg bare: Smak og behag det der :o)

Back
Topp