Vogn-problem!

Sillebedille

Glad i forumet
Jeg begynner å innse at vi kanskje kommer til å få et lite vogn-problem i april....Vi hadde egentlig tenkt å la lillesøster arve vognen til storebror, men storebror er 2,5 år gammel og sover fortsatt 1,5 - 2 timer på dagtid i vognen sin. Han er helt avhengig av denne luren, og jeg kan vanskelig se for meg at han har sluttet med den om 4-5 mnd...

Så da trenger vi jo en vogn til når babyen kommer! Men vogn er dyrt, og jeg synes ihvertfall at det er dumt å kjøpe en ny vogn bare for en kort periode.... For jeg vil jo anta at storebror slutter å sove på dagtid etterhvert. Er det noen andre som har lignende utfordring? Hvordan løser dere det?

det er ikke mulig og kjøpe en billig vogn til en billig penge som han kan ha som sovevogn da? siden han bare sover i den?

smorfen skrev:
det er ikke mulig og kjøpe en billig vogn til en billig penge som han kan ha som sovevogn da? siden han bare sover i den?

Jo, lurte på det... Enten en brukt sportsvogn eller en brukt bagvogn til babyen? Vet ikke helt hva som blir billigst. Storebror sover i sportsdelen på Emmaljunga Edge duo, og han trenger en på minst den størrelsen da han er ganske stor for alderen....

Men uansett så begynner sportsvogndelen på Emmaljungaen å bli litt velbrukt, så kanskje vi skulle kjøpt en helt ny vogn, selvom jeg egentlig syns det blir litt luksus....? Blæææææ... Klør meg i hodet av dette. Godt vi har noen mnd igjen å tenke på!

jeg ville kjøpt en Emmaljunga Scooter til storebror, som lillesøster kan arve når hun skal gå over til sportsvogn, for den er mye bedre og lettere å trille osv enn sportsdelen på Edgen 

Unnimamma91 skrev:
Jeg har også det problemet, men jeg bare kjøper en til :) Har lyst på en søt vogn til lillesøster <3

Du har et poeng... Vognen til storebror er blå/lyseblå....

3xS skrev:
jeg ville kjøpt en Emmaljunga Scooter til storebror, som lillesøster kan arve når hun skal gå over til sportsvogn, for den er mye bedre og lettere å trille osv enn sportsdelen på Edgen 

Takk for tips! :-) Skal se på den...

den er det god plass i også, vår gutt har nemlig alltid vært stor og kan fortsatt sitte i den. (ikke at han bruker den enda, men vi har prøvd)

Sillebedille skrev:

3xS skrev:

Takk for tips! :-) Skal se på den...

Da vi fikk det problemet så kjøpte vi ei brukt vogn, som eldste mann skulle sove i.

Synes også det hørtes greit å ut å kjøpe en billig sovevogn brukt eller noe. 

3xS skrev:

Det har vi allerede gjort på en måte, det vil si vi har edge duoen i bhg og scooter hjemme. Når babyen kommer bytter vi bare. Det blir vel litt før babyen kommer kanskje, tenker jeg.

samme problem her å... Men jeg ser etter en brukt sportsvogn som storesøster kan ha stående i barnehagen til duppen sin.

på finn.no er det mange som gir bort vogner som kan brukes som sovevogn.....viss den kun skal brukes ute i en begrenset periode så funker det kanskje?

Back
Topp