Vogn pose :)

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Selv om eg har et hav av vogn poser hjemme,finner eg stadig nye som eg vill ha :D Ungene har aldri brukt dem samme posen,så har kjøpt ny til hver(tenkte å la dem ha hver sin egen som eg kan spare på som dem kan få når dem få regne barn).. Men igrunnen er det bare dumt og bortkastet penger ,egentlig..:oops:
Denne gang har eg lyst på en slik
http://www.risarosa.no/wordpressin/produkter/vognposer/ Men dem koster en del ja....SÅ blir vell bare en ønske pose dette..

Hvilken skal du ha til bebien?

Jeg får arve både dunpose og voksipose av mine søstre,så det blir med det. Ikke så opptatt av å bruke penger på det :-)

Jeg har også VELDIG lyst på en slik, men den er jo stein dyr så får se hva jeg spanderer på meg..evnt kjøper en med hvitt for så kan et fremtidig søsken kan bruke den også uansett kjønn..men får se! Har ikke tenkt å kjøpe det nå før fødsel iallefall, trenger den ikke før til høsten/vinteren :)

Her blir det nok samme pose som vi har brukt før, odenwalder eller noe sånn. Varm og god! :)

Her har vi to ullposer liggende samt en lettere sommer/vår pose.
Må kanskje kjøpe en voksipose på et eller annet tidspunkt.....
Men vi klarer oss :)

Jeg har2 skinnposer liggende fra de andre to, så hadde tenkt å kjøpe en risarosa! De er så nydelige. Men det er ikke selehull, og det Må jeg ha! Begge mine måtte ligge med sele på fra de var 4mnd... De kravlet sånn... Så holder meg til skinnposen likevel. Men denne gangen kan jeg jo bruke sommerposen! :) nydelig hvit brodert med blonder på- typisk baby og gammeldags! Så jeg koser meg med den tanken :)

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

De posene er utrolig fine! Jeg har en saueskinnpose fra jeg var liten. Og en Simo Thermo og en Voksi Urban etter de to andre...

Sniker fra augustforumet ;)
Svigermor har gitt oss penger til risarosa pose, gleder meg til å bestille :):) har flere veninner som har risarosa posen og er kjempe fornøyde :)

Vi har ikke kjøpt vognpose vi. Har man brukt for det på sommeren? De har jo 50% på den voksiposen som kom ut best i test på tv2 nå på babyshop på Hamar. Men den trenger vi vel ikke før til høsten/vinteren?

Back
Topp