Vogn pose til Stokke Trailz?

RemaFrue

Gift med forumet
Septemberhjertene 2018
Oktoberfruene 2018
Noen som har noen tips?
Eller bruker dere bare dyne/teppe? Kom gjerne med begrunnelse også [emoji16]
 
Jeg har god erfaring med å bruke dyne i vogna på vår/høst, også Voksipose på vinteren. Om du vil ha pose når det ikke er så kaldt enda så tror jeg det er best å kjøpe en egen, tynnere pose til dette og det blir jo fort ekstra kostbart hvis du i tillegg uansett trenger den minste dyna til vugge/bedside crib eller liknende. [emoji846]
 
Ja, har den minste dyna, kanskje det beste er å bare bruke den då! Termin er 3.okt, og her i Bergen er det jo ikke så kaldt akkurat på den tiden.
Hvilke voksi pose anbefaler du den kaldeste tiden? Her i Bergen er jo været opp og ned, så må nok uansett bytte fra dag til dag [emoji23]
 
Ja, har den minste dyna, kanskje det beste er å bare bruke den då! Termin er 3.okt, og her i Bergen er det jo ikke så kaldt akkurat på den tiden.
Hvilke voksi pose anbefaler du den kaldeste tiden? Her i Bergen er jo været opp og ned, så må nok uansett bytte fra dag til dag [emoji23]
Vi hadde en Voksi Classic til de to eldste som jeg likte veldig godt! Men mannen fikk aldri helt dreisen på knytingen på den, så vi valgte å kjøpe ny nå; Voksi City [emoji5] Har jo ikke testet den enda, men syns den virker veldig god! [emoji5]
 
Vet ikke, men vil anta at de fleste vognposer passer i Trailz.
Har selv gått for easygrow nature vinterpose.
Blir nok skinn og dyne under vindtrekket så ellers i bagen tenker jeg.
 
Vet ikke, men vil anta at de fleste vognposer passer i Trailz.
Har selv gått for easygrow nature vinterpose.
Blir nok skinn og dyne under vindtrekket så ellers i bagen tenker jeg.

Har du noe skinn å anbefale til bunnen?
 
Har trailz, og easygrow nature oppi den. Brukte aldri skinn i bunn - men vi hadde en veldig varm baby! Kjører samme opplegg denne runden :)

De dagene det ikke var så kaldt, hadde vi bare mindre klær på han og åpnet glidelåsen på posen. Han lå uansett så lunt oppi der med det vindtrekket på vogna.
 
Har trailz, og easygrow nature oppi den. Brukte aldri skinn i bunn - men vi hadde en veldig varm baby! Kjører samme opplegg denne runden :)

De dagene det ikke var så kaldt, hadde vi bare mindre klær på han og åpnet glidelåsen på posen. Han lå uansett så lunt oppi der med det vindtrekket på vogna.

Brukte du den easygrow nature i bagdelen og/eller sportsdelen av Trailz? Vurderer easygrow nature selv, men er redd den blir så stor og tjukk i vogna...
 
Brukte du den easygrow nature i bagdelen og/eller sportsdelen av Trailz? Vurderer easygrow nature selv, men er redd den blir så stor og tjukk i vogna...

Brukte den i bagdelen også. Tenkte aldri på den som for stor. Men den tar jo plass (som de fleste vinterposer ville gjort), så fordi jeg hadde veldig lang baby gikk jeg over til sportsdelen ganske tidlig (tror han var rundt 5 mnd).
 
Har trailz, og easygrow nature oppi den. Brukte aldri skinn i bunn - men vi hadde en veldig varm baby! Kjører samme opplegg denne runden :)

De dagene det ikke var så kaldt, hadde vi bare mindre klær på han og åpnet glidelåsen på posen. Han lå uansett så lunt oppi der med det vindtrekket på vogna.

Kjøpte du vindtrekk til vogna i tillegg?
 
Back
Topp