Vogn pose til sommerbarn

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Hva planlegger dere å ha i vognen når den lille kommer til sommeren? Har kun erfaring med vinterbaby så føler meg rådløs på hva jeg skal ha i vognen nå som jeg får sommerbarn :)
 
Her blir det nok bare dyne og et teppe hvis det blir kalde dager :)
 
Tenker kun dyne og teppe, alt ettersom sommerværet er...
Har januar baby fra før, født i tx så hadde aldri pose til henne.... Så ganske clueless der!
 
Samme som de over her; dyne og teppe. Vurderer å kjøpe lammeskinn, siden det puster selv.
 
Dyne og teppe. Det har holdt i massevis her. Har to sommerbarn fra før :)

Kjøper ny vognpose utpå høsten.
 
Tenker lammeskinn i bunn og dyne/teppe oppå
 
Dyne og teppe :)

Hadde lammeskinn i på sommeren sist, ungen var så svett at hun skle til bunnen av baggen...så det dropper jeg denne gangen.
 
skal ha easygrow lite tenkte eg :) blir nok brukt teppe mest i begynnelsen då :) men den e grei å ha utover høsten frem til bytte til vinterposer :)
 
Skinn som passer nedi bagen og tepper :) brukte det med junibaby sist, funker sikkert bra nå også.
 
Har laken på i vogna, og ett teppe. Har dyne til evt kaldere dager. Fikk sommerbaby for snart 5år siden også, og det var det vi trengte frem til senere mot høst, da begynte jeg med en tynn pose og lammeskinn :)
 
Har to sommerbarn fra før og har brukt dyne og evt pledd den første tida med begge så blir nok det samme denne gangen også :)
 
Back
Topp