Vogn petite cherie solide

Jeg har ingen erfaring selv, men mener å ha lest at noen her inne var fornøyd med den! Husker ikke hvor jeg leste det.. Prøv å Google: petite cherie barnevogn erfaring. Da finner du trådene hvor folk har snakket om den.

Om budsjettet ditt er 4-5000 og du vil ha en god vogn med fire faste hjul ville jeg kjøpt en pent brukt Emmaljunga. Kan være heldig å finne en til under 4000 også. Følg med på Finn.

Jeg kjøpte en 2017-modell Emmaljunga Mondial Pure Lounge med Deluxe understell, brukt 10 ganger og ser HELT ny ut. Betalte 7500! Ny koster den over 11000... Jeg sjekket Finn flere ganger i uka i to måneder før den dukket opp (var akkurat den modelle jeg ville ha, og var forberedt på å kjøpe den ny, men håpet den skulle dukke opp pent brukt!)

Så man kan gjøre svært gode bruktkjøp.

Men om du vil ha en helt ny vogn og ikke bruke ler enn 3000, er det kanskje mer nærliggende med petite cherie. Det er bare Jollyroom som selger de vognene, så man får ikke sett dem live. Og alt jeg fant om dem var sponsede bloggposter så det er jeg litt skeptisk til (da er de betalt for å si noe pent om vogna). Skulle likt å se en test der den ble sammenlignet med Emmaljunga.

Men synes jeg leste at noen her var like fornøyd med den som med en tidligere Emmaljunga som de har hatt. Så gjør et søk som sagt :)

Sjekket kjapt Finn og du får en helt ny og ubrukt Emmaljunga city cross kjøpt i 2017 for 5500 på finnkode 112794543.

En Emmaljunga Edge duo som ser veldig pent brukt ut for bare 3000kr på finnkode 115387960.

Dette var to treff ganske langt oppe når jeg søkte på Emmaljunga på Finn. Det er mange flere :)

Fordelen med å kjøpe brukte Emmaljunga-vogner er at om du behandler dem pent kan du mest sannsynlig få nesten like mye som du betaler for dem når du selger dem igjen om 2-3 år.

Har emmaljunga egen duo til storebror, så har tanken om en slik brukt.
Har prøvd å søke endel på nettet om erfaringer rundt petite vogn, men veldig litt erfaringer som jeg finner, ingen tester minus diverse sponset blogger. Ender sikkert med brukt vogn, da jeg liker å se vognen før jeg kjøper. Men hadde vært hyggelig med ny vogn også :-)

Back
Topp