Vogn på fly...

LuringNr3

Gift med forumet
Vi holder på å diskutere dette... Vi lurer på om vi skal ta med trilla vår nedover til Thailand eller ikke. Vi kjøpte den brukt for 400,- og den er egentlig ganske crappy.
Forslaget mitt: Ta med vogna nedover, så vi har ei vogn de første dagene. Kjøpe NY vogn der nede, siden alt er så billig der. Og ta med den nye hjem, ikke den gamle.
Sambos forslag: Ta med vår vogn nedover, ikke kjøpe ny der. Sette igjen den gamle, og ikke kjøpe ny, for da slipper vi vogna som bagasje på tur oppover... Så tenker han å kjøpe brukt når vi kommer hjem igjen.

Jeg mener det er bortkastet penger, for man får lett ei helt ny vogn til 500,- der nede! Og om det ikke skulle gå bra med vogna på tur opp, så har man hvertfall prøvd!

Hva tror dere?

Ta den med og se det an. Hvis den er ganske crappy ville jeg vurdert å ikke tatt den med  hjem igjen, men dere ser jo fort hva dere har å dra på hjemover? :)

Synes ditt forslag høres best ut =)

Har diskutert litt til, og ja, snegla, vi har blitt enige om å se an hvor mye vi har å drasse med oss hjem... Hvis vi ikke har så mye, kjøper vi en ny der nede : ) Hvis vi har mye, så skal sambo kjøpe ny når vi kommer hjem ; )

Back
Topp