Vogn og sånn

En spesiell vogn du tenker på? Aldri hørt om ergo sittedel. Og hva er vanlig sittedel?

Skjønner i likhet med de andre ikke spørsmålet ditt

Hvis du mener med sportsvogn eller uten vil jeg si det er en smakssak, og om du har plass til oppbevaring av flere vogner. Men er ikke sikker på hva du egentlig spør om?

Foretrekker dere ergonomisk sportsdel (som det ofte kalles) som Bugaboo bj versa og bj select blant annet har, eller sånn vanlig - helt flatt som simo emmaljunga etc

Har ikke prøvd selv, men kjenner folk som måtte bytte fra ergonomisk til vanlig, fordi babyen ikke likte å sove der... Men ellers bare hørt positivt om de vognene :-)

Spent på å se da om mini liker ergo , har hatt vanlig til nå , men har ikke vendbar sittedel på den vi har nå og jeg savner å kunne se mini , og prate med jr.... og ikke bare til ryggen hans .... men har relativt liten bil så kan ikke ha noe stort noe... dvs emmaljunga city cross blir for stort

Ergonomisk, er det sånn med "hull innover" til rompa? Det kunne sikkert funka for eine barnet mitt, men ikkje for andre. Jentungen snudde seg nemlig alltid på magen for å sove, også i (sports)vogn. Låg ho med sele på, sovna ho rett og slett ikkje (før ho fekk av selen og fekk snu seg). Men eg vil tru ho var ganske sær når det gjeld dette.

Flat! Begge ungene her har likt å ligge på siden. Mye lettere med pose også. Ungene har ofte hofteleddet bøyd når de sitter og krabber, så tenker det er fint å få strekt seg ut litt også, i tillegg kunne variere hvor stor vinkelen å sitte i er. Og ikke være låst på ryggen, fet holder med "sittestilling" i vippestol, spisestol, bilstol osv.

Jeg liker flat liggestilling ja, i alle fall når de er så små, de er jo bare er halvt år sånn ca. Vi brukte sportsvogna flat den første tiden når de hadde vokst ut av baggen (hadde citybag, den er ikke så stor)

Back
Topp