vogn? og ryggen som ikke

*Frk.Mamma

Gift med forumet
kan legges helt ned. hadde dere kjøpt det? vi har jo solgt vognen vår og skal kjøpe en søsken vogn og en annen vogn med 3 hjul. så ser jeg på babyshop at de har instep vognene billig 1300 for søsken og 1000 for enkel vogn. men ryggen kan ikke legges helt ned men som på emmaljunga scooteren. så det går jo fint ann og sove der =) ville dere kjøpt det eller trenger de en vogn som ryggen kan legges helt ned på??

Hadde ikke kjøpt den Instep eller hva den heter.. Vi var på Babyshop her om dagen og hele ryggen er bare en løs plate som henger og dingler om du skjønner?? Sitter ikke fast sånn som i andre vogner..

Men anbefaler de ikke vogner hvor hele ryggen kan legges ned når de skal sove?? =)

kan man ikke sette ryggen i flere hakk da?? har ei venninde som ahr den og hu er vedlig fornøyd men jeg har aldri kikka på vognen da.

Det sjekka jeg ikke, bare så på den plata jeg =P Er liksom bare en plate i ryggen som dingler og virker veldig løs..
Vogna virka veldig god og trille og var lett, men når jeg så ryggen så mista jeg lysta på den fordi den er så løs.

oki, jeg får ikke opp hele innlegga dine. er jo så klikk her. men ja den er jo veldig lett 9,5 kg så jeg derfor vi kikker på den siden begge ungene mine er tunge, og gidde rikke kjøpe dyr vogn, vet jo ikke hvor mye man kan bruke den, men jeg trur jeg får reise inn og kikke på den. sambo mente han kunne ta den med fra jobben, men det gidder jeg ikke hvis den ikke er noe bra, da tar jeg heller med ungene og prøver den med de oppi.

men vet du om Amadeus kan ha vogn som man ikke kan legge ryggen helt ned på?? snakka med hs i dag om han kunne sitte i vognen med ryggen nede og det kunne han s lenge han ville det selv men at vi la han ned så han ikke satt så lenge. og de sitter jo ikke med ryggen litt opp. hmmm....

sniker fra januar2011:
izstep(instep eller hva den heter) har vel lik utforming som mountain buggyen, der er sportsdelen også en "løs" plate, men den er en av de mest robuste "platene" som finnes på vogner...
er verken redd for at platen er "for løs" etterosom at den er mer ergonomisk utformet, barnet vil ikke dra seg fram til bumperbaren for å kunne se ut, og dermed vil barnet heletiden ha ryggstøtten og det vil minske faren for at barnet får ryggproblemer senere...

mitt beste tips er ta med ungene prøve sitt ungene i vognen, og tenk godt igjennom ting før dere eventuelt kjøper vognen...
(har jobbet i bhg)

Vi har også en vogn som ikke kan legges heeelt flatt (Stokke), og det går helt fint, han sover godt likevel. Så lenge det er godt nok bakover så de er i en avslappet posisjon går det jo greit. Jeg ville tatt ham med meg og sett hvordan han ser ut oppi vognen og om det ser behagelig ut å ligge der :)

frøken Andersen* skrev:
De kan fine ligge i en vogn hvor ryggen ikke kan legges helt ned på når de begynner å bli så store som våre :) Vi har kjøpt emmaljunga scooter selv. På sportsvogna vår får man heller ikke lagt ned ryggen heelt, lengre enn på scootern, men er alikevel ikke rett.
Babyene begynner å bli store nå, og bare når sommern er omme, er det hvertfall ikke noe problem ;)

HS sa at det viktigste med en vogn var at ryggen kunne legges helt ned når de små skal sove... så å ha en vogn med god liggestilling er nok viktig..

Back
Topp