Vogn og e-golf

Jessjess

Elsker forumet
Hei!

Har noen av dere e-golf? Hvilken vogn har dere som passer i bagasjerommet? :-)

Søstern min har en Emmaljunga City Cross og får den inn i bagasjen :) jeg får forøvrig min Emmaljunga Egde Duo med i bagasjen på min Ford Fiesta, hvis jeg har på sportsdelen :) tror du har greit spillerom så lenge du ikke har tenkt å ta med hele familien på storhandel :p

Søstern min har en Emmaljunga City Cross og får den inn i bagasjen :) jeg får forøvrig min Emmaljunga Egde Duo med i bagasjen på min Ford Fiesta, hvis jeg har på sportsdelen :) tror du har greit spillerom så lenge du ikke har tenkt å ta med hele familien på storhandel :p
Heheh, storhandel ja, det var det ja :-P nei, da får jeg sende mannen avgårde :-) heheh

Ville satset på en av de større trehjulingene som finnes, da de fleste blir små sammenlagt (kanskje ikke mountain buggyen da, den blir flat, men akk så lang :p )
eks tfk joggster twist, baby jogger city elite, easywalker sky. =)

Ville satset på en av de større trehjulingene som finnes, da de fleste blir små sammenlagt (kanskje ikke mountain buggyen da, den blir flat, men akk så lang :p )
eks tfk joggster twist, baby jogger city elite, easywalker sky. =)

Vi har sett litt på tfk vognene, de lover bra :-) skal se nærmere på de andre også! Til småen nå har vi simo-vogn, den er blitt kjempe sliten etter å måtte bli tatt inn og ut av bil flere ganger hver dag. Bhg har ikke mulighet til å oppbevare vogner, så den må bringes og tas med hjem hver dag. Hadde tenkt vi skulle kunne bruke den nå også, men den holder nok kun til A er ferdig å sove på dagtid :-/

Back
Topp