Var på Tøff og liten og så på vogn i dag. Hadde så og si bestemt oss for Emmaljunga City Cross før vi dro, og de hadde pakkepris på en superfin utgave i limited edition! 2013-modell i Navy Blue, med Citybag supreme, stelleveske osv. Kjempefin vogn og sååå fine farger! Ser ut til at stilen til lillemann blir i navy/marine - er de fargene som går igjen i alt vi har ordnet og kjøpt til nå ;-)
Kjøpte bilstol også! Ble Maxi-cosi Cabriofix med Easyfixbase etter anbefaling fra de i butikken. Var egentlig det jeg hadde sett meg ut på forhånd også, så da passet det bra. Tror vi skal kjøpe til sånn bilstolbase for å koble på vogna også, så kan vi sette bilstolen rett på vogna når vi er inne i butikker/kjøpesenter og sånt
kostet bare noen hundrelapper.
Fikk pakkepris både vognen og bilstolen + 10 % rabatt
Så da kan vi krysse av det på lista! De hadde vogna på lager og alt, så da kunne vi ta det med hjem med en gang - stas 
Noen som har efaring med denne vogna og denne bilstolen?
Kjøpte bilstol også! Ble Maxi-cosi Cabriofix med Easyfixbase etter anbefaling fra de i butikken. Var egentlig det jeg hadde sett meg ut på forhånd også, så da passet det bra. Tror vi skal kjøpe til sånn bilstolbase for å koble på vogna også, så kan vi sette bilstolen rett på vogna når vi er inne i butikker/kjøpesenter og sånt
Fikk pakkepris både vognen og bilstolen + 10 % rabatt
Noen som har efaring med denne vogna og denne bilstolen?