Vogn og bilstol er i hus :-)

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Var på Tøff og liten og så på vogn i dag. Hadde så og si bestemt oss for Emmaljunga City Cross før vi dro, og de hadde pakkepris på en superfin utgave i limited edition! 2013-modell i Navy Blue, med Citybag supreme, stelleveske osv. Kjempefin vogn og sååå fine farger! Ser ut til at stilen til lillemann blir i navy/marine - er de fargene som går igjen i alt vi har ordnet og kjøpt til nå ;-)

Kjøpte bilstol også! Ble Maxi-cosi Cabriofix med Easyfixbase etter anbefaling fra de i butikken. Var egentlig det jeg hadde sett meg ut på forhånd også, så da passet det bra. Tror vi skal kjøpe til sånn bilstolbase for å koble på vogna også, så kan vi sette bilstolen rett på vogna når vi er inne i butikker/kjøpesenter og sånt :-) kostet bare noen hundrelapper.

Fikk pakkepris både vognen og bilstolen + 10 % rabatt :-) Så da kan vi krysse av det på lista! De hadde vogna på lager og alt, så da kunne vi ta det med hjem med en gang - stas :D

Noen som har efaring med denne vogna og denne bilstolen?

Vedlegg

• IMG_1498.JPG
    IMG_1498.JPG
    41,6 KB · Visninger: 63
Så deilig å få vogn og bilstol i hus :) Vognen har jeg ingen erfaring med, men har den bilstolen etter storesøster og er superfornøyd! :D

Så deilig å få vogn og bilstol i hus :) Vognen har jeg ingen erfaring med, men har den bilstolen etter storesøster og er superfornøyd! :D

Så bra at du er fornøyd med bilstolen :-) Hun i butikken sa at det var hennes klare favoritt. Det var et par merker som hadde blitt bedre og kommet etter de siste årene, men de var fortsatt ikke like gode som maxi-cosi mente hun. Den virker i alle fall veldig lett og enkel å ha med å gjøre :-)

Kjempefin vogn og super bilstol :) fint å kunne krysse litt av lista, er mye å handle inn (hvertfall første gangen ;))

Sååå gøy!:) Har denne vogna etter minsten og ELSKER den! Ville aldri valgt en anna:) den er mye lettere enn mangen andre vogner jeg har prøvd, og kjempegod om man bor i et område med terreng;) har kjøpt samme bilstolen som deg av et søskenbarn denne gangen og har tro på det:)

Sååå gøy!:) Har denne vogna etter minsten og ELSKER den! Ville aldri valgt en anna:) den er mye lettere enn mangen andre vogner jeg har prøvd, og kjempegod om man bor i et område med terreng;) har kjøpt samme bilstolen som deg av et søskenbarn denne gangen og har tro på det:)

Så bra! Er jo akkurat det vi har tenkt. Er mye ut på tur med hunden, og da går det i grusveier, skogsveier og landeveier. Han er langt fra en liten asfalthund, så det er lite trasking i gatene for å si det sånn :P Men samtidig vil vi kunne ha en vogn som funker å ta med andre steder, som er lett å pakke i bilen osv. Tror vi blir fornøyde, syns den virker kjempefin til nå i alle fall :-)

Butikkdama mente den bilstolen absolutt var hennes favoritt. Mange av de ander merkene hadde blitt bedre med årene, men de var fortsatt langt unna maxi-cosi mente hun. Var den vi hadde sett oss ut på forhånd også, så da kjøpte vi den med det samme :-) den virker veldig lett og enkel å ha med å gjøre, og den er jo fin å se på også :-)

Har du testet sånn vognbase til det bilsetet - evt. til andre bilseter? Er det verdt pengene? Hun sa det bare kostet rundt 400 kr, og det virker så praktisk å kunne montere bilsetet rett på vogna når vi er på kjøpesenter, i butikker osv.

Back
Topp