Hei! Vi venter baby nr 2 om et par uker, og vi har en vogn (emmaljunga nxt90) fra tidligere. Den er veldig god på vinterføre og terreng, men jeg synes den er litt tung og klumpete i by og på reise. Vet det er altfor ekstravagant, men har litt lyst til å kjøpe en vogn til som er litt lettere og nettere - har sett på cybex eos lux og synes den virker bra. Noen som har erfaring med den vognen? Noen som er like tullete som meg og vurderer en vogn nr to når man allerede har? 

Venter nr 2 i slutten av april. Vi har emmaljunga nxt90, som jo er stor og stødig, og tung! Ville ha en nettere vogn og kjøpt derfor thule urban glide 2. den er virkelig mye lettere! Og så mye enklere på vinterføre her oppi nord. Blir å bruke denne vognen til baby som kommer. Meeen så ville jeg ha en eeeenda nettere vogn til feks kjøpesenter og reise. Da falt valget på ergobaby metro+, veldig fornøyd med den
Har kjøpt bugaboo fox 5, og tror vi blir superfornøyd med den, men har lyst på en sportsvogn også siden vi bor nær marka. Føler nesten man må ha flere vogner for å dekke alle behovene man har, haha.
3 til storesøster før hun ble født, og den har vi brukt som hovedvogn. Når hun ble litt større, så fikk vi behov for en lettere vogn som tok litt mindre plass, så da kjøpte vi en Easywalker-vogn. Og til slutt så kjøpte vi en billig TFX-vogn på Finn som hun har brukt som sovevogn i barnehagen. Lillesøster kommer til å arve alle disse, siden storesøster nesten ikke bruker vogn lenger.