Vogn nr 2

Håper på nr 4

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Julibaluba 2017
Novemberlykke 2018
Ser etter en reserve vogn som er lett og liten og tar minimalt med plass overalt,noen som har erfaringer med vognen petite&mars spider? Var på megatilbud nå og ser nokså lettvindt ut men er snart gjort å gå i fella utn å kan prøve før kjøp.
 
Kun noe erfaring med yoyo+ her, den er magisk! Men ingen utevogn!
 
Kun noe erfaring med yoyo+ her, den er magisk! Men ingen utevogn!
Er det samme type/merke vogn?:) er den dårlig å trille tur med tenker du?:) har en Simo vogn for spaserturer og daglig bruk,men trenger en lett vogn til handleturer/byturer/ferie som tar liten plass men samtidig er kompakt nok:)
 
Er det samme type/merke vogn?:) er den dårlig å trille tur med tenker du?:) har en Simo vogn for spaserturer og daglig bruk,men trenger en lett vogn til handleturer/byturer/ferie som tar liten plass men samtidig er kompakt nok:)

Den kan slåes sammen og er med inn på fly! [emoji3] den funker veldig bra på kjøpesenter og asfalt- men aldri i verden grus [emoji23] men helt sjukt genialt Om du har dårlig tid og trenger en kjapp løsning!!
 
Kan stemme i med Babyzen Yoyo! Den har vi som vogn nr 2, er en by- og flyplassvogn, men jeg elsker min! Kanskje det jeg vil si var vårt beste kjøp til førstemann! Hadde den m til London feks, som IKKE er en barnevogn- vennlig by i det hele tatt, men den fungerte som en drøm! Til og med når vi kom til stasjoner som kun hadde trapper, den er så enkel å bare løfte selv med barn i.
 
Kan stemme i med Babyzen Yoyo! Den har vi som vogn nr 2, er en by- og flyplassvogn, men jeg elsker min! Kanskje det jeg vil si var vårt beste kjøp til førstemann! Hadde den m til London feks, som IKKE er en barnevogn- vennlig by i det hele tatt, men den fungerte som en drøm! Til og med når vi kom til stasjoner som kun hadde trapper, den er så enkel å bare løfte selv med barn i.
Har Googlet den og jeg tror så gjerne det er en super vogn,men den ble i enkleste laget i forhold til hva jeg egentlig ser etter :joyful: må være en som er lun å god med full liggestilling og fot-trekk,men samtidig så flat som overhode mulig når den er sammenslådd:)
 
Back
Topp