Ser etter en reserve vogn som er lett og liten og tar minimalt med plass overalt,noen som har erfaringer med vognen petite&mars spider? Var på megatilbud nå og ser nokså lettvindt ut men er snart gjort å gå i fella utn å kan prøve før kjøp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det samme type/merke vogn? er den dårlig å trille tur med tenker du? har en Simo vogn for spaserturer og daglig bruk,men trenger en lett vogn til handleturer/byturer/ferie som tar liten plass men samtidig er kompakt nokKun noe erfaring med yoyo+ her, den er magisk! Men ingen utevogn!
Må undersøke den ogsåJeg er veldig fornøyd med bugaboo bee vognen [emoji4] Den har også vendbart sete.
Er det samme type/merke vogn? er den dårlig å trille tur med tenker du? har en Simo vogn for spaserturer og daglig bruk,men trenger en lett vogn til handleturer/byturer/ferie som tar liten plass men samtidig er kompakt nok
Har Googlet den og jeg tror så gjerne det er en super vogn,men den ble i enkleste laget i forhold til hva jeg egentlig ser etter må være en som er lun å god med full liggestilling og fot-trekk,men samtidig så flat som overhode mulig når den er sammenslåddKan stemme i med Babyzen Yoyo! Den har vi som vogn nr 2, er en by- og flyplassvogn, men jeg elsker min! Kanskje det jeg vil si var vårt beste kjøp til førstemann! Hadde den m til London feks, som IKKE er en barnevogn- vennlig by i det hele tatt, men den fungerte som en drøm! Til og med når vi kom til stasjoner som kun hadde trapper, den er så enkel å bare løfte selv med barn i.