Vogn med plass til flere i...

janfeb*

Betatt av forumet
Juli13-jentene
Vi bruker mye søskenvogna og sykkelvogn siden vi tydligvis er av den sjeldne sorten som ikke har bil ;) Jeg begynner allerede å tenke på hvordan vi skal forflytte oss når nr. 3 er født. Finnes det søskenbrett til dobbelvogn? Eller så tenker jeg at jeg ikke skal bekymre meg og heller si at nå er Storebror stor nok til å gå selv (blir 3,5 når Baby er født). Det er tross alt snakk om endel gåing i all slags vær, men det tar han jo absolutt ikke skade av! Av og til er det bare greit å bevege seg i voksent tempo...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Vil vel tro at det finnes søskenbrett som passer på både enkel og dobbel vogn.
Enig med deg at han nok ikke har vondt av å gå, men noen ganger så kan han sikkert bli sliten han også, da er det vel greit å ha en mulighet for han til å få slappe av litt ved å stå på et søskenbrett??

Vi skal kjøpe ståbrett til litlå vår ;)

Hvis ikke jag tar helt feil nå så har vi et ståbrett liggende i kjelleren du kan få av meg, vi kommer ikke til å bruke det da nåværende minste er 10 år ;)

Sånn type som passer alle vogner? Me har Emaljunga kombi et eller ant 2010 modell.

Sånn type som passer alle vogner? Me har Emaljunga kombi et eller ant 2010 modell.
Mener dette et et slik universal brett, uansett kan du jo prøve det, går det ikke kan du gi det videre til noen som kan bruke det :)
Skal gå ned å se på det nå og få tatt et bilde ;)

Nei nå fant jeg det ikke.
Mulig det forsvant når vi hadde stor-rydding i kjelleren her i høst sier mannen :(
Men jeg mener nå å ha sett det jeg etter det da....
Hmmm.... Skal heller hyle ut om jeg finner det, for det er ikke akkurat blitt så mye mer ryddig, bare mindre rot og alt er flyttet på :p Hihi

QHm, får sjekke ut på nettet om ståbrett til dobbelvogn. :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Back
Topp