Vogn med på fly

mirakelmagen

Flørter med forumet
Skal ut og fly med Norwegian (innenlands) Er det sjansespill å ha med vogn uten å pakke i Pram Pack? Ser det er det eneste de godkjenner i forhold til å få erstatning ved skade... Hvordan kan man pakke vogna uten Pram Pack, og vet noen om det koster ekstra å ha med vogn???

Så lenge du har barn med,er det gratis å ta med vogn.. Jeg har reist mange ganger med Norwegian og hatt med vogn,men har aldri fått ødelagt vogna..
Dekker ikke reiseforsikringa sånt,tro?

Blir jo et sjansespill, for det kan jo skje en skade.. Du kan nok sikkert pakke den inn på en eller annen måte selv, men eneste muligheten å pakke den inn på flyplassen er jo bare med sånn pose..

Og nei, det koster ikke noe mer med vogn!

Jeg har alltid  betalt 50 kr pr vognpose når jeg har reist med Norwegian. Med SAS har jeg alltid fått de gratis.

Vi reiste med norwegian i fjor sommer. Pakket bare vogna i en plastpose jeg fikk på flyplassen. Måtte ikke betale for den. Helt problemfritt [:)]

her kan man leie pram pack på flyplassen!

fikk ødelagt vår splitter nye vogn i prampacken i feb...hadde den ikke vert pakket i den,hadde ikke vi fått erstatning.

så om du tar sjansen uten kommer an på om det er en dyr ny vogn du er redd for.

Man får ALLTID igjen om vognen blir ødelagt!! Vi har sendt mange ganger, med og uten bagg (alltid sånn sterk pose som vi kjøper på flyplassen da). Vi har også leid hos airshell, sjekk om derer flyplass har det, er samme som pram pack [:)]

ORIGINAL: ohBaby!

fikk ødelagt vår splitter nye vogn i prampacken i feb...hadde den ikke vert pakket i den,hadde ikke vi fått erstatning.

Åhj, merkelig, når jeg ringte sas og norwegian så de at vognen blir alltid dekket... Nå vet jeg jo ikke hva du fløy med da...

ORIGINAL: Bella_

Åhj, merkelig, når jeg ringte sas og norwegian så de at vognen blir alltid dekket... Nå vet jeg jo ikke hva du fløy med da...

norwegian dekker ikke om det er uten prampack. derfor vi kjøpte det ,siden vi flyr såpass ofte. er vel sikkert 10 turen med vogn på 1,5år før den ble skade.. så er jo ikke høy risiko.. men hadde vi reist norw uten pram p,hadde ikke norw erstattet det

ORIGINAL: Bella_

norwegian dekker ikke om det er uten prampack. derfor vi kjøpte det ,siden vi flyr såpass ofte. er vel sikkert 10 turen med vogn på 1,5år før den ble skade.. så er jo ikke høy risiko.. men hadde vi reist norw uten pram p,hadde ikke norw erstattet det

Ja, ok, vi flyr nemlig like mye, om ikke mere... MEN, jeg flyr fra Norwegian Danmark OM det har noe å si, de sa ihvertfall at den er forsikret uansett hva, selvfølgelig med den tykke plastikken på... Skal jeg sjekke igjen før Norges tur her i påsken [:)]

Back
Topp