Vogn med høy ligge-og sittedel?

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
Hei!:)
Har dere tips til en høy barnevogn hvor baby ligger/sitter høyt? Grunnet ryggproblemer og fare for brudd ved bøying må jeg ha en høy vogn. Fra før av har jeg Emmaljunga city cross, men den blir alt for lav.

Last edited:
Babyjogger.
City premier er duovogn med sportsdel begge veier. Ellers så er city elite topp. Går med bag og forovervendt stor og romslig sportsdel

Hei!:)
Har dere tips til en høy barnevogn hvor baby ligger/sitter høyt? Grunnet ryggproblemer bør jeg ha en vogn hvor jeg må bøye meg minst mulig ned. Fra før av har jeg Emmaljunga city cross, men den blir alt for lav.

Hvis du ellers er fornøyd med city crossen kan du vurdere en annen type understell. Vi måtte kjøpe nytt understell (kjøpte brukt) da vårt var ødelagt. Trodde det var city cross vi kjøpte, men viste seg å være sports chassiet. Ble overraska over at det var en del høyere (men også breiere så ble dårligere plass i bilen).

Hvis du ellers er fornøyd med city crossen kan du vurdere en annen type understell. Vi måtte kjøpe nytt understell (kjøpte brukt) da vårt var ødelagt. Trodde det var city cross vi kjøpte, men viste seg å være sports chassiet. Ble overraska over at det var en del høyere (men også breiere så ble dårligere plass i bilen).

Takk for tips! Jeg har ikke tenkt i de baner. Det skal sjekkes opp:)

Ryggproblemer her også.... har stokke trailz, som er høy og utmerket for meg, og en høy mann

Takk for mange tips! Det blir Stokke trailz;) Jeg håper bare jeg klarer å se over vogna med kalesjen oppe (jeg er ganske lav) :p

Vi har emmaljunga edge duo. Det svingbare understellet er mye lavere enn deluxe understellet. Har begge og merker stor forskjell. Jeg er lav så det svingbare passet meg bedre.

Back
Topp