Vogn med håndbrems

Desembermamma88

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Jeg må kjøpe en ny vogn med håndbrems fordi jeg er så plaget med knærne. Lurer på om det er noen der ute som har erfaring med vogner med håndbrems som de har lyst å dele? Både positivt og negativt om de ulike modellene. Jeg er også interessert i tips om utgåtte modeller, kjøper gjerne brukt om jeg finner en god en. [emoji4]

Det er ikke så mange av de, vet jeg. Hvis du tenker på sånn du kan slurre i nedoverbakke(vet kun om tfk), og ikke bare sette på bremsen ved siden på håndtaket når du stopper(feks babyjogger).

Hadde tfk joggster twist, kun sportsdel, i 2013 og var veldig fornøyd med den :)

Jeg har Babyjogger Summit x3 og den har håndbrems. Det er jo egentlig en joggevogn, men fungerer veldig fint som allroundvogn. Svingbart framhjul, håndbrems, full liggestilling, store gode hjul, god demping...

Jeg har Babyjogger Summit x3 og den har håndbrems. Det er jo egentlig en joggevogn, men fungerer veldig fint som allroundvogn. Svingbart framhjul, håndbrems, full liggestilling, store gode hjul, god demping...
Har sett på den. [emoji4] Er du fornøyd?[emoji4] Skulle aller helst hatt en vogn med sete mot meg siden lille er 8 mnd, men ser at det blir vanskelig å få til.

Har sett på den.
emoji4.png
Er du fornøyd?
emoji4.png
Skulle aller helst hatt en vogn med sete mot meg siden lille er 8 mnd, men ser at det blir vanskelig å få til.
Er veldig fornøyd, den er god å trille på alle underlag og lille ser ut til å trives veldig godt.
Er egentlig enig i at jeg ville hatt han mot meg, men tror det er viktigere for meg enn for lillegutt. Har riktignok en Emmaljunga Edge duo i tillegg som jeg gjerne bruker på byturer og sånt da.

Er veldig fornøyd, den er god å trille på alle underlag og lille ser ut til å trives veldig godt.
Er egentlig enig i at jeg ville hatt han mot meg, men tror det er viktigere for meg enn for lillegutt. Har riktignok en Emmaljunga Edge duo i tillegg som jeg gjerne bruker på byturer og sånt da.
Så bra du er fornøyd, da spørs det om det må bli en slik på meg også[emoji106] greit med to vogner da, da kan du jo velge litt selv. Og, det viktigste er jo at de små trives![emoji4]

Har ingen erfaring med tfk, men har to små barn og nr 1 måtte jeg ha vendt mot meg til han ble nærmere 2 år da han lett ble overstimulert. Lillesøster på 10 mnd derimot er det ungen problem med å ha vendt fra meg (bortsett fra at jeg merker at hun blir mer sliten av alle inntrykkene). Personlig liker jeg best å ha de vendt mot meg for å få kontakt med de. Mitt poeng var at om det er nødvendig med å ha sete vendt mot deg kommer helt ann på barnet ;)

TFK. Super vogn. Du kan kjøpe den multi x-bagen, så får du anledning til å ha barnet vendt mot deg ved overgang til sportsvogn.
Jeg har ikke brukt den bagen selv, den fantes ikke da jeg hadde TFK sist, men selve trillekomforten osv osv. var helt super.

Back
Topp