Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig fornøyd med emmaljunga super viking ifht demping! Eventuelt super nitro om du vil ha flat sportsdel. [emoji4]
Er kjempefornøyd med Stokke Trailz, triller mye på grus og vi bodde i Nord-Norge i vinterHei!
Noen som kan tipse/anbefale vogn med vendbar sportsdel og god demping? Skal ikke "offroad", men trenger en vogn som tåler grusvei og lignende.
Enig, kjempe god vogn på di fleste underlag i grunnEmmaljunga Edge og Emmaljunga Mondial (samme vogn, men forskjellige tekstiler på bag/sportsdel). Med klassisk understell (gjerne Deluxe -utgaven med store hjul!)
Jeg har kun brukt bagen hittil, men har ikke tenkt på at sportsdelen kan være smal når jeg har prøvd den på.. Men jeg er nok ikke den beste å spørre om det, siden jeg ikke har prøvd den på en større unge. Synes kanskje den virker større enn nxt serien? Eller samme? Er høyere rygg tror jeg, så kan være det også.. Jeg er i alle fall veldig fornøyd med dempingen, så det kan være verdt en titt. Triller mye[emoji4][emoji106]Hvordan er sportsdelen på super viking? Har hørt at den er litt smal?
Hvordan er sportsdelen på super viking? Har hørt at den er litt smal?