Hei! Fant den dialogen randomly, men tenkte å dele litt om vår erfaringen med den vognen. Vi bruker den for 6 måneder nå. Baby var født i oktober. Først barn. Så vi brukt vognen ila vinteren. Og det var ingen problem å kjøre den på snø og terreng. Vi bor i Oslo sentrum men det er mye gater som går opp og ned eller har ujevn bakker. Kanskje det er ikke så mye snø da i sentrumet tenker du, men vi hadde snø likevel. Hjul er ikke så små synes jeg. Høyt liggedel. Og det er veldig bra for ryggen. Spesielt hvis du eller mannen din er høye. Jeg er 160 og mannen er 183, og det var komfortabelt for begge to av oss. Liggedel er ganske varm og holder barnet varm godt. Stor veldig stor handlebag under. Lett å bygge vognen sammen. Lett å kjøre. God demping. Bare to klikker for å ta av liggedelen eller sittedelen fra basen. Myggnett og regntrekk følger med. Sol beskytter kommer med og. Veldig glad med vognen!
Synes det er veldig lite erfaring delt om den vognen, så derfor ville skrive noe også.
Også jeg er ikke norsk så det er kanskje skrevet noe feil, bare tilgi meg

)
Jeg likte vogner fra Bugaboo også og i begynnelsen tenkte kanskje jeg måtte kjøpe den. Men så langt er jeg fornøyd med Maxi-Cosi Lila XP og kan si at du får mye for pengene. Og hvis du vil ha noe praktisk for god pris da er den for deg.