Vogn, litt klaging

AFB

Blir kjent med forumet
Vi har i utgangspunktet arvet vogn fra svigersøster. Den er godt brukt til to barn, det er rust på den, nupper og muggflekker inni. Setter utrolig pris på å arve, men i og med at dette er vårt første barn, har vi nå kjøpt en ny vogn, akkurat slik vi hadde sett den for oss... Pappa var kjempesnill og betalte halvparten. Er kjempe fornøyd, men svigermor og svigersøster viser INGEN forståelse for dette. De er skikkelig snurt rett og slett! Kjenner jeg blir så utrolig fortvilet over hvorfor dette skal bety så mye for dem... Skjønner liksom ikke problemet. Er det meg det er noe gale med eller? Ble litt klaging dette her, men måtte bare få det litt ut...

Kanskje dere kan bruke den gamle vognen i barnehagen etter hvert evt.?
Men uansett så skulle det mye til for at jeg skulle tatt i bruk en vogn som det har vært mugg i så du kan jo også bare bruke dét som argument også får de sutre så mye de vil....
Gratulerer med ny vogn! :)

Den vognen hørtes litt sliten ut.. Skjønner godt at du vil ha en ny vogn! Her hadde det ikke blitt aktuelt med en slik vogn.. Er ikke morsomt å trille rundt på babyen i en muggete og rusten vogn. De får bare være sure, de har uansett ikke noe de skulle ha sakt i saken! :)

helt enig med de andre her! hvem vil vel ha en vogn med rust og mugg i... fysj! kos deg med ny vogn du, og ha god samvittighet! :D

Full støtte til deg herfra også! Hadde ikke giddet å bruke en så¨slitt vogn. Og når det er din første, så er det jo god grunn å kjøpe ny vogn, så kan du bruke den til flere!!
Få mannen din til å si fra evt, de kan jo ikke ødelegge denne tiden for deg!

Uff enig med deg.
det er selfølgelig kjempe stas å kjøpe nytt til den nye babyen din.
Husker når jeg var gravid med 1 man, Ville ikke ha noe som var arvet av famile. Det meste var jo 10 år gammelt.Hørtes litt utakknemlig ut. Men er noen år sidden det har vært en baby i fam her så det meste er ganske umoderne å slitt.  Er jo kjekt å kjøpe akkurat det en selv vil ha til sitt 1 barn.
etter.
Nå når jeg er gravid med 3 man blir jeg bare glad hvis noen har noe fine klær som jeg kan arve. Så har kommet meg litt der.

Men er noe med 1 babyen man venter.

kos deg med vognen du har kjøpt.

Takk for støtten, jenter! Det gjør godt :) Ja, det er noe spesielt med første barnet, og det virker som de ikke skjønner det.... Føler jeg er i en sånn klassisk svigerdatter/ svigermor konflikt, he he :) Har heldigvis full støtte fra min kjære, og det er nå en gang sånn at det er vi som til syvende og sist bestemmer hva vi vil ha til vårt barn! Jeg bare klarer ikke si det til dem...

ø så tåpelig!
Du kan jo ikke ha barnet i ei vogn med mugg i. Det er jo direkte helsefarlig... Overse hele svigers,ikke tenk på hva de mener :o)

Hadde kost meg med den nye vogna! når man får barn er det mange som vil ha innspill og det kan føles som at du må ta hensyn til andres meninger, men dette lærer man seg etter hvert å ikke bry seg om. Det er deres barn, og dere som bestemmer hva som er best!! :-)

Gratulerer med ny vogn uten rust, nupper og mugg!! :) Det er klart at du som førstegangsfødende vil ha den vogna du har sett for deg når du skal trille stolt rundt på nurket :) det ville hvertfall jeg.

Jeg skjønner deg veldig veldig godt, vi arvet også en vogn til førstemann, men jeg var overhode ikke fornøyd så endte med å kjøpe en ny en. Nå er jeg gravid igjen og har veeeldig lyst på ny vogn igjen jeg... hehe. Det er jo så mange fine. Hvilken endte du opp med?

Enig med de andre her.
Stor stas med ny selvvalgt vogn til førstemann, og vogn med mugg i er noe jeg def. ikke hadde brukt. Jeg hadde ikke engang prakket den på andre om det hadde vært min gamle vogn...
Vi kjøpte ny vogn til nr 1, fikk den av mine foreldre. Hadde planer om å bruke den til nr 2 også, men når nr 2 viste seg å være nr 2 OG 3, så måtte vi ha ny vogn anyway. Jeg så etter en pent brukt en, men vet hvor "slakke" brukte vogner ofte kan bli, og prisene var stive til tross for brukt, så endte med å bestille fra utlandet.

Kos deg med ny vogn med en deilig baby i og blås i snurthet fra svigerfamilie.

Back
Topp