Vogn kjøp!

Muffen23

Flørter med forumet
Var i Sverige denne uken så tenkte vi at vi kunne ta en tur og kikke på vogn, og der ble det kjøp også gitt :) De hadde akkurat fått inn 2012 modellen av emmaljunga! Så da kjøpte vi Nitro City vognen i tillegg til citybag og stelleveske. Betalte 6800 norske kr. Har en venninne som kjøpte akkurat samme type vogn for et år siden i norge og betalte mellom 11-12000 kr! Så tror jeg har spart mye!! Håper vertfall det ;) Har funnet ut at jeg likså godt kan begynne tidlig med shoppingen, for trenger jo ALT nytt som førstegangsfødende og det blir dyrt å kjøpe alt samtidig, og det er jo søren heller ikke lenge til vi må begynne med julegaveshopping.. Gosh ukene fyker ;)

Håper dere har en flott lørdagskveld alle flotte gravide :) I morgen reiser jeg og sambo til Tyrkia :D Skal bli digg ettersom sommeren hjemme ikke har vert fin i det hele tatt!! Snakkes om en uke :)
 
Grattis med vogn. Vi kjøpte emmaljunga for 5000kr i Tyskland. Kjekt å spare litt ja. Fryktelig dyrt for det meste i Norge.
 
Høres ut som om du har gjort et kupp ja :) Herlig å være ferdig med vognkjøp da :)

God tur til Tyrkia! Er VELDIG misunnelig.. :) Tilbake på jobb på mandag jeg.. Fire uker med ferie er ferdig og har hatt veldig lite fint vær. Kjempekjedelig! Føler ikke jeg har fått så mye ut av den ferien her :/
 
Gratulerer til vogn! Det høres ut som et godt kjøp! Selv så skal jeg se på en brukt vogn, 2009 års modell, i morgen (i Sverige). Så vi håper på at den er fin og fungerende for da får vi kjøpt vogn for under 3000 norske. Det er veldig greit å spare litt penger :-) Men viktigere er jo at den er sikker forstås, det blir ikke noe kjøp hvis ikke alt er i orden :-)
 
Gratulerer med vogn kjøp. Selv skal vi kjøpe den nyeste quinny vognen, i oktober tenker jeg  God tur til Tyrkia
 
Nei er uten.. Kjørte gjennom tollen på grønt, òg det var ingen som hadde noe kontroll.. ja politiet hadde kontroll, men de var nok ute etter andre ting ;-)
 
Back
Topp