Vogn Kjøp...

Lykkelig84

Glad i forumet
Har funne diverse vogner som har vert brukt til kunn 1 unge gjennom Finn,og fant spesielt ei vogn som datt veldig i smak! :)

Men mitt spørsmål er siden eg er ganske ny i game, nokon som veit kva ei Simo Kombivogn 2008 modell koster som ny?
Enkelte priser innpå finn får eg ikkje HELT til og stemme når det har vert brukt før... :)

Noken som veit??? :)

Vet ikke hva 2008 koster, men min 2010 modell koster 7200 kr ny[:)]

Ok,Tusen takk for svaret! :)) Då trur eg den vogna kanskje er litt "overprisa" som eg har sett på...

Hvor mye koster den da?[:)]

simo kombi koster 6399 ny på barnas hus.

ORIGINAL: Lykkelig84

Ca.5000kr...

Jeg har 2007 modell å kjøpte den for 3000 [8|] Anbefaler deg å ikke gi mer enn det iallefall

ORIGINAL: Frøken navnløs

Ca.5000kr...

Jeg har 2007 modell å kjøpte den for 3000 [8|] Anbefaler deg å ikke gi mer enn det iallefall

Takk for svaret!!! Eg har ingen plan om å gi så mykje som det står i annonsen,men er/var ikkje helt sikker på kor mykje eg skulle legge inn i bud... Vil ikkje vere frekk gneta kjøper:D

ORIGINAL: Frøken navnløs

Ca.5000kr...

Takk for svaret!!! Eg har ingen plan om å gi så mykje som det står i annonsen,men er/var ikkje helt sikker på kor mykje eg skulle legge inn i bud... Vil ikkje vere frekk gneta kjøper:D

synes at budet burde ligge på maks 3500 kr... men egentlig ville jeg ikke vært villig til å betale så mye mer enn 3000

Tenkte og by 3200kr,er ikkje det et ok Bud?
Så er det jo opp til dei om dei går med på det eller ikkje:)
Følger med litt forskjellig utstyr,pose,sånn veske,osv... men det følger kanskje med når en kjøper vogn og?

Hehe føler meg helt Grønn.......... :D

Er du sikker på at det er en 2008 modell? Ser at mange kaller 2005 modellen sin for 2009 modell ol. Viktig å være obs! [:)]

Back
Topp