vogn jah!!

Da kan jeg absolutt anbefale deg mountain buggy!
Den er super å trille i alle terreng, ALDRI veltet... den er veldig stødig og var den som fikk høyest score på sikkerhet i "tvhjelper deg" og "foreldre og barn" sin test.
Er kjempe fornøyd med den og kommer til å bruke det til nr 2 også[:)]

men - du må også tenke på om du vil ha ungen fra deg eller mot deg når du skal ha den over i sportsdelen? Tror ikke TFKen kan bytte kjøreretning. Jeg likte iallefall å ha han mot meg i starten, siden han begynte med sportdelen når han var bare 6 mnd. 

En del negativt om 3-hjulinger her ser jeg. Vi har TFK og bruker den ennå til jenta på 14 mnd. Den har aldri bikket, og hun sover i den hele tiden. Hun har alltid seler på seg og da kommer hun ingen steder. Har dere virkelig sett en TFK bikke når ungen har seler på seg?

Btw Cathygirl...
Var i besøk i forje uke... Så snakket vi om graviditeten min og da var den en som fortaltet at hun hadde 2 kusiner som også skulle ha baby nå[:)][:-] Smilte litt for meg selv da[8D] Hadde nesten glemt det, men kom på det når hun sa navnet ditt (tror det var fordi hun ene viste hvem du var)

ORIGINAL: mokkenikke88

Btw Cathygirl...
Var i besøk i forje uke... Så snakket vi om graviditeten min og da var den en som fortaltet at hun hadde 2 kusiner som også skulle ha baby nå[:)][:-] Smilte litt for meg selv da[8D] Hadde nesten glemt det, men kom på det når hun sa navnet ditt (tror det var fordi hun ene viste hvem du var)

hihi!! ARTIG!!!!!![:D][:D]
Hvem var du hos da? Ja, kusinen min ska ha baby i november[;)] Vi gikk gravid sammen sist også[8D]
Kjenner vi snart må ha et treff eg! hihi[;)][:D]

Back
Topp