Vogn igjen..

tvmamma030321

Blir kjent med forumet
Hei dere!
Spurte om vogn for en stund siden og har landet på Britax Smile. Så neste spm, mange selger pakker med bilstol og base så tenkte å kjøpe det men ser de har pakker på både Smile 2 og 3. Hva er forskjellen på 2 og 3? For det har ikke jeg klart å finne ut:hilarious: Noen som har litt mere erfaring enn meg her?
 
Treeren er litt lengre (min treåring 95cm er for lang). Den har litt mer luftemulighet i bag og kalesje på sportsdelen. Treeren har og 'lokk' over skruene som er en stor fordel. Skruene på vår smile 2 ruster. Personlig synes jeg og at treeren er finere. Jeg ville sjekket om du kunne gjort noen kupp på å kjøpe vogn og bilsete hver for seg. ;)
 
Treeren er litt lengre (min treåring 95cm er for lang). Den har litt mer luftemulighet i bag og kalesje på sportsdelen. Treeren har og 'lokk' over skruene som er en stor fordel. Skruene på vår smile 2 ruster. Personlig synes jeg og at treeren er finere. Jeg ville sjekket om du kunne gjort noen kupp på å kjøpe vogn og bilsete hver for seg. ;)
Takk for svar! Ble litt klokere nå:)
Tenkte kanskje å kjøpe den på Black Friday men det sa svosj så var den utsolgt:shifty: da var pakkene veldig billige. Følger med på tilbud og salg hele tiden. Fikk beskjed om at det blir baby i uke 38 i går så ble plutselig superstressa for det er litt over 10 uker igjen og jeg føler vi mangler alt:hilarious:
 
Det ordner seg nok. Lykke til :happy:
 
Smile 3 har en del forbedringer ifht 2. Hadde 2 selv, og jenta mi som er normal i str ble for lang til å feks sove i vognen i sommer når hu var 1,5 år gammel. Dvs ryggen i vogna var for kort. Smile 3 har fått lengre rygg. Var ellers veldig fornøyd med vogna, hadde den som ekstra vogn
 
Back
Topp