Vogn igjen!

Karoline32

Flørter med forumet
Hei :) har dere alle vogn i hus? Kjøpt brukt eller ny? Hva slags vogn?

Jeg har lyst på en vogn som er lett å håndtere, ikke for tung, ikke tar så stor plass i bil og som er god å kjøre med på grus og om vinteren.. Finnes det?

Vi har ikke kjøpt vogn enda, men vi skal kjøpe ei venninne sin. Det er Emmaljunga viking med air duo s understell. Det er 2016 modell og bare bakdelen er brukt i noen mnd, så dette er et godt kjøpt til 7000 kr :)

Har Emmaljunga City Cross fra storebror. Den er hvertfall super å trille på det meste av føre. I hverdagen har vi ikke behov for at vogna tar liten plass i bilen, enten triller jeg ut fra huset eller så er det tur inn til byen med god plass i bilen. Til sommeren på bilferie / Danmarksferie blir det Babyjogger City Mini GT som vi også har etter storebror (bare sportsdel).

Vi har bestilt Emmaljunga Edge Duo med fire store, faste hjul.
Bor på landet med 2,5 km grusvei til hovedveien (delvis privat) og tilsammen 5 km til sentrum, så trenger en vogn som tåler litt vind og vær og dårlig føre. Har planlagt mange trilleturer Og har god nok plass i bilen.
Liker at det er stor og god bag med tanke på vinteren. Har også kjøpt Voksipose.

Til nr 1 hadde jeg TFK joggster. En veldig god vogn kom meg rundt over alt, men savna litt st ikke sportsdelen kunne være vendt mot meg.
I tillegg kjøpte vi en brukt emmajunga city cross til å ha sove vogn. Den vognen liker jeg ikke i det heletatt. Den er tung, tar mye plass i bilen. Eneste plusset er at at den er veldig lun og god sov sove vogn.
Til nr 2 kjøpte vi bugaboo buffalo, kjempe fornøyd. Svingbare hjul, kommer meg frem det jeg vil og sportsdelen kan snus begge veier.
Kommer til å bruke den vognen nå til nr 3.

Hei :) har dere alle vogn i hus? Kjøpt brukt eller ny? Hva slags vogn?

Jeg har lyst på en vogn som er lett å håndtere, ikke for tung, ikke tar så stor plass i bil og som er god å kjøre med på grus og om vinteren.. Finnes det?
Bugaboo Buffalo :)

Fann endelig den eg ville ha i Emaljunga Nxt90. Heilt ny, så ikkje mulig å få tak i brukt :)

Har leita etter ei vogn som er lita og nett og lett å legga sammen. Bur i by og bør vere engel å få med seg :) Håpar vi har valgt rett, vi trur iallefall det :)

Vi har nettopp kjøpt Emmaljunga nxt90, å er kjempe spent på å hente den! Jeg tror den er perfekt - men er jo kun sett og prøvd i butikk! Jeg har akkurat de samme behovene som deg som startet tråden. Vi hadde først sett oss ut emmaljunga Edge duo, men den ble faktisk alt for stor for oss å tok hele bagasjerommet!

Håper nxt90 står til forventingene! :-)

Har hatt emmaljunga city cross til de to andre, men nå har vi kjøpt bumbleride indie 4. Blir mye mindre sammenslått, og er lett og god å trille :) veldig fornøyd foreløpig, har brukt den endel til han på 2,5.

Kjøpt bugaboo Buffalo brukt da det blir to tette.. Hadde emmaljunga City cross til første og den er alt for stor og tung. Så det blir sovevogn i Bhg :-)

Vi har en Emmaljunga Edge Duo med sportsunderstell og så kjøper vi en Stokke Scoot V2 med softbag, og bilstol til å koble rett på ;) Da har vi én stor, romslig og robust vogn som er perfekt på vinterføre, og en lett, praktisk og sprek vogn til shopping, reiser og lange gåturer :)

Back
Topp