vogn igjen

2008/2013/2014

Glad i forumet
Skal du kjøpe ny eller brukt??
Hvorfor??
Hvilken??

Samme her ^^

Håper vi kan kjøpe ny. Har aldri kjøpt helt ny vogn med de andre, utenom søskenvogna, men det var en dårlig investering for storebror nektet å sitte i den. Så den ble solgt ganske fort.
Så håper at sistemann kan få helt ny vogn :)

BV-app!

Om jeg kan få tak i ei som er brukt, men ikke gamlere enn fra nov 11 til d.d så blir jeg kjempehappy. Penger spart! Men jeg vil ikke kjøpe en kjempegammel vogn, som er godt brukt. Vi har ei sånn, og den må stadig byttes deler på. Den blir bhgvogn.

Eneste jeg ikke ønsker å kjøpe brukt er bilstol og base, så fremt det er noen jeg kjenner kjempegodt som skal selge. Stoler desverre ikke såpass på menneskeheten. Vet aldri hva stolene har vært igjennom :/

bruker emmaljunga'n til vesla. kjøpte jo den ny :) og den er like fin :)

Kjøpte ny tfk twist til førstemann, vært veldig fornøyd med den så den vil bli brukt til nestemann og :-) Til barnehagen kjøpte jeg en pent brukt simo. Finner man en pent brukt vogn er det jo en super måte spare penger på :-))

Skal kjøpe ny, tenkte jeg..da jeg er førstegangs :-) har sett litt på Emmaljunga..men vet liksom ikke helt ;-)

Skal kjøpe brukt. Er førstegangs så vi må ha alt, så det blir MYE utgifter.. Da kjøper vi brukt det vi kan:)

Skal kjøpe ny. Tror det blir Urban Jungle. Vært veldig fornøyd med den før. Tenker å kjøpe på Ebay for å spare litt penger.
Vi tenkte at det ikke ble mer enn to barn på oss, så har gitt bort og solgt nesten alt utenom seng og babybjørn... Derfor blir det ny.

Her har vi alt 2 dyp/sports vogner. + 2 traller... Men vurderer søsken vogn... Eller en vogn med søsken sete :)

Har egentlig vogn etter første, men har litt lyst på en annen. Vogna er helt grei, men jeg måtte kjøpe den brukt veldig raskt, da den vognen jeg egentlig hadde ble stjelt. Har alltid hatt veldig lyst på emmaljunga, så lurer på om jeg skal ha det denne gangen... Om den blir ny eller brukt får jeg se etterhvert. Har jo ganske så god tid på å bestemme meg :)

Vi kjøpte ny vogn, Emmaljunga Edge Duo, da vi fikk andremann for fire år siden. Jeg er kjempefornøyd med vogna, så vi skal bruke den nå også :-)

Back
Topp