Vogn i syden

voooi

Andre møte med forumet
Vi skal til syden 6 august i år, da er lillegull 14 måneder. Jeg lurte litt på om det er noen som har noen gode anbefalinger til hvordan barnevogn/trille som kan være greit å ha med seg på tur? Håper på mange svar

Hvor skal dere? Veldig mange steder f.eks i Spania selger knallbillige triller som du kan legge ryggen helt ned på, til en billig penge. Da slipper dere å risikere at dere ødelegger deres egen vogn.

Ellers vil jeg anbefale store hjul til steder med dårlige veier.. Vi var på Gran Canaria (Taurito) med vogn med små hjul og fytti *** som jeg forbante den vogna et par ganger.. [8D]

Vi skal til Platanias (Kreta)[:)] tenkte å kjøpe ny som er grei å bruke hjemme også som f.eks kjøpesentertrille [;)]

Vi kjøpte en baby travel trille før vi skulle til syden. Den funka kjempe bra og har brukt den masse her hjemme også til kjøpesenter og sånn. Den kan ryggen legges helt ned på. Fikk den til 699.- på tilbud[:)] gutten vår var 8 mnd når vi var i Hellas og sov i trilla på kveldene mens vi spiste middag, kjempe lettvint[:)]

Back
Topp