vogn i sverige

2008/2013/2014

Glad i forumet
Noen som har vært, eller kjenner til om det er mye å spare på å handle babyutstyr, spes vogn, i Sverige??
Helst bare rett over grensen.

Ja såg den episoden jeg også. Men visste ikke om det var enkelte ting som var billigere...

Vi kjøpte emmeljunga city cross i Sverige. Fikk med bag, stelleveske og fottrekk hos kattis babyshop i strømstad. Betalte ca 6000 trur eg.. Sjekka samme utstyr her i bergen og måtte nok opp i 9000 da. I tillegg fant vi voksi urban dunpose til 1000 kr :) dette var høsten 2010 når vi handla til storebror :) Vi skulle til Sverige derfor kjøpte vi likegreit litt utstyr når vi allikevel skulle Der til. I tillegg kan vogna leveres inn i en butikk her i Bergen som selger emmaljunga om det sku dukke opp noe.. Eg leverte inn min her i byen Pga en feil på kalesjen som ble byttet. Betalte ingen verdens ting... Og sendte Mail til kattis om denye feilen og ka eg sku gjør.. De sa lever den inn der de selger vognen, mulig de vil ta betalt for ett mellomleg men dette skulle jeg da få refundert om det ble aktuelt.

Vi skal nok kjøpe i Sverige.. Jeg har nettopp sendt mail om prisforespørsel på Brio GO. Sendte til Gränsensbarn, Kattis babyshop og Happyland.. Alle disse holder jo til i Strømstad :)
Vurderer også veldig å kjøpe fra kjopbarnevogn.no.. Den siden er vel egentlig svensk, og er foreløpig de billigste av det jeg har funnet :) :)

Back
Topp