Vogn i boks.....LITT TIDLIG....

Gaus

Betatt av forumet
Da har jeg bestilt vogen TFK Joggster Twist (sort) med QuickFix Hardbag (grå)..
EN SMULE TIDLIG, men er litt redd for at fargen jeg vil ha på hardbag vil bli utsolgt.
Veldig spennende er det uansett å gleder meg til den kommer :) Vognen skal jeg ikke ha hjemme, men på loftet hos foreldrene mine til prinsen vår blir født ;);)

Så gøy!!! pass deg for vogndilla;) det er farlig å bli bitt av basillen:) hehe.. gleder meg til å kjøpe vogn.. er det to tette hjul forran på tfk? hvordan bor du? by?

Forrige gang hadde jeg denne
Basson Roma

http://www.barnevognguiden.no/basson/basson-roma.html
Det eneste jeg ikke liker med denne, er at hjulene er sårbare (punktering) og skyggen blir utrolig fort ødelagt.. fordi det er en trykke ned og skyv funksjon på den... måtte ha strikk på til slutt..:) 

Har solgt alle de vognene jeg har hatt... så nu er jeg klar for barnehagevogn, min vogn, hos min mor vogn igjen( to av dem kjøper vi brukt, mamma bor fire timer unna med bil....)'''

pluss at jeg er høy, med lange ben så jeg sparket borti underdelen når jeg gikk... irriterende

lilyofthevaley skrev:
Så gøy!!! pass deg for vogndilla;) det er farlig å bli bitt av basillen:) hehe.. gleder meg til å kjøpe vogn.. er det to tette hjul forran på tfk? hvordan bor du? by?

HEHE...jeg har tenkt på d m vogndilla....kan fort bli bitt her ja ser jeg :D:D
Det er kun et enkelt hjul foran som kan låses + være svingbar. Jeg bor ikke så langt fra Sandnes sentrum, så her kan vi gå turer i skog og mark + asfalt. Regner med at det skal gå greit m denne vogna :):)

Jeg skal prøve å legge ut bilde av den senere i dag:)

Her er også vogna i boks. Kjøpte den i november faktisk, for jeg fikk 50% på den da. En TFK twinner twist duo :D

Tidlig?

Jeg kjøpte vogn i uke 6 jeg hehe =) Jeg er forøvrig ferdig med allinnhandling av de store litt dyrere tingene =) Har kun klær og litt småtteri igjen =)

Grattis med vogn da =) Er morro å begynne å få ting i hus =)

Grattis:)
Har også kjøpt "ny" vogn, siden storebror trenger sin i barnehagen. Handla brukt vi da, men Simo duoen vi kjøpte for 2300 kr (noe jeg synes er råbillig) er bare brukt i 6 mnd., sportsdelen er ubrukt. Så vi er storfornøyde :)  Sånn ser den ca ut :) Hadde jeg skulle valgt hadde jeg kjøpt blå, siden det er favorittfargen min, men grønn er greit, og skiller seg litt ut fra alle de mørke :)

Her er også vogn klart! Men vi har kjøpt brukt da..kjøpte en lite brukt emmaljunga - gleeeder meg til å begynne å bruke den!!

Jeg har også kjøpt vogn! :D Kjøpte den i desember da jeg ville ha 2011 modellen på baggen(likte ikke fargen på 2012), kjøpte den på nettet fra utlandet og venter på at den skal komme i neste uke, så spent!! Har kjøpt en Bebe confort High Trek med Windoo bag, den hadde de fleste av de kriteriene som er viktig for meg (vendbar sportsdel, håndbremse, relativ lett og tre hjul). Har kjøpt alt i sort (da kan de brukes til begge kjønn, og mannen ville ikke ha noe annet ;)).

Da jeg først bestilte fra utlandet fant jeg ut at jeg like godt kunne kjøpe alt jeg ville ha derfra så det kom under samme frakt. Så kjøpte pebble bilstol med familyfix base og quinny zapp xtra trille (med bumperbar og parasoll). Da kan jeg bruke bilstolen både på high trek og zapp underdelen :) Kjøpte også en quinny baby cocoon til sommerbruk i bag, tenkte å kjøpe en tykkere pose (easygrow tenker jeg) til høst/vinter. Og så kjøpte jeg en vippestol med lyd og elektrisk disse på (sikker unødvendig da vi har en baby bjørn, men var så rimelig at jeg tok den med også :p).

Så nå gleder jeg meg veldig til alt kommer, og ikke minst til når snuppa kommer så jeg får prøvd ut alt utstyret

vi skal kjøpe i slutten av januar, har bestilt emmaljunga city cross fra sverige.... så får vi oss litt harryhandling også ;)

Jeg er på de samme tankene som deg... på tide med vogn :)

Jeg skal en tur til Tyskland om noen uker, så tenkte å se om jeg kunne finne en der da...må innom en barnebutikk uansett å kjøpe en ny Angelcare ;)

Så kjekt å lese at mange har kjøpt utstyr å div:):) Å så mange fine vogner alle sammen har kjøpt eller har tenkt å kjøpe:)
Jeg kjenner jeg GLEDER meg utrolig mye, har snokt litt inne på januar forumet for å se på de skjønne nurkene som blir født på løpende bånd. Har i tillegg ei venninne som venter en liten prins nå om ca 2 uker - jeg gleder meg like mye som henne :)

Hadde jeg hatt større bil hadde jeg valgt en annen type vogn, som emmaljunnga, brio eller simo. Hadde brio kombivogn (møkeblå) som jeg var utrolig godt fornøyd med. Kjøpte den da vi fikk han eldste (mao 1999 mod) å denne varte og var like fin til nr 3. Hadde også en svart sportsvogn i Brio som jeg brukte til alle 3. God kvalitet på Brio...var i alle fall :):)
Nå blir d denne å syns den er knall fin :):)
Jeg klarer ikke å legge inn bilde av vognen...så jeg legger ved linken heller :)
http://www.kiddies24.de/shop/de/Kinderwagen-Tragen/Kombikinderwagen/TFK-Joggster-Twist-Facelift-Set-3-inkl-Quickfix-Wanne-CARBO-GRAU-GREY-2012::24998.html

Denne gang valgte jeg grå, ville vell egentlig ha brun - men ser d er utrolig mange brune vogner ute og triller...Så jeg tror å føler på meg at dette er en vong jeg kommer til å like, både i fargen og størrelsen:):):)

muffinsdronningen skrev:
vi skal kjøpe i slutten av januar, har bestilt emmaljunga city cross fra sverige.... så får vi oss litt harryhandling også ;)

Mye kjekt å handle i Sverige :):) Er det Ullared som står for tur etter vognhandel - hehehehe

det var ei veldig fin vogn :) hvordan er str på bagen på den? jeg har sett på urban jungle vogna, men der er bagen så liten....

Gaus skrev:
Så kjekt å lese at mange har kjøpt utstyr å div:):) Å så mange fine vogner alle sammen har kjøpt eller har tenkt å kjøpe:)
Jeg kjenner jeg GLEDER meg utrolig mye, har snokt litt inne på januar forumet for å se på de skjønne nurkene som blir født på løpende bånd. Har i tillegg ei venninne som venter en liten prins nå om ca 2 uker - jeg gleder meg like mye som henne :)

Hadde jeg hatt større bil hadde jeg valgt en annen type vogn, som emmaljunnga, brio eller simo. Hadde brio kombivogn (møkeblå) som jeg var utrolig godt fornøyd med. Kjøpte den da vi fikk han eldste (mao 1999 mod) å denne varte og var like fin til nr 3. Hadde også en svart sportsvogn i Brio som jeg brukte til alle 3. God kvalitet på Brio...var i alle fall :):)
Jeg klarer ikke å legge inn bilde av vognen...så jeg legger ved linken heller :)
http://www.kiddies24.de/shop/de/Kinderwagen-Tragen/Kombikinderwagen/TFK-Joggster-Twist-Facelift-Set-3-inkl-Quickfix-Wanne-CARBO-GRAU-GREY-2012::24998.html

Denne gang valgte jeg grå, ville vell egentlig ha brun - men ser d er utrolig mange brune vogner ute og triller...Så jeg tror å føler på meg at dette er en vong jeg kommer til å like, både i fargen og størrelsen:):):)

Det var ei veldig fin vogn!! :) Hvordan er str på bagen på den? Har sett på mountain buggy vogn, men der er bagen så liten..

seb89 skrev:

Gaus skrev:

Det var ei veldig fin vogn!! :) Hvordan er str på bagen på den? Har sett på mountain buggy vogn, men der er bagen så liten..

Tror ikke baggen på TFK er så veldig stor.... men om maountain buggy er større eller mindre kan jeg ikke svare på :(:( Dessverre

Ser at barnas hus har en kampanje nå...... mountain urban jungle.. 6999 for vogn med sportsdel, bagdelen OG voksi classic..... dersom jeg ikke går for simo tar jeg nok denne tror jeg

Mountain urban er en veldig fin vogn.....vurderte denne også ganske lenge :) Men så ble d TFK

SÅ et dumt spørsmål...Hvordan får dere inn bildene av vognene?? å og hvordan får dere inn bildene av UL. Jeg kunne godt tenkt meg å vist dere mine 3d bilder :)
En smule ikke datafreek...:P:P:P

Gaus skrev:
Mountain urban er en veldig fin vogn.....vurderte denne også ganske lenge :) Men så ble d TFK

SÅ et dumt spørsmål...Hvordan får dere inn bildene av vognene?? å og hvordan får dere inn bildene av UL. Jeg kunne godt tenkt meg å vist dere mine 3d bilder :)
En smule ikke datafreek...:P:P:P

ja:) for å få bildene inn på pcen så er det to utgangspunkter som er vesentlige.. 
1. bilder i papirform må scannes eller tas bilde av med enten telefon eller fotoapperat:) 
2. bilder på cd..... JEG syns at det enkleste er å legge bildet mitt på facebook... (husk å trykke for ONLY ME når du skal velge hvem bildet skal vise for, hvis du ikke vil at alle dine facebook venner skal se det...
deretter høyreklikker du og lager nytt tema på babyverden og rett og slett trykker lim inn;) 

Back
Topp