vogn i barnehagen

lima87

Gift med forumet
har dere en fast vogn som står i barnehagen hele tiden?
eller hvordan gjør dere det?
hva med vinterpose etterhvert?
ska dere ha dobbelt opp med vognpose? eller drasse fremm og tilbake på 1 pose?

lurer fælt på hva jeg ska gjøre...

jeg bor jo 20 meter fra barnehagen, så jeg har kjørt vognen fremm og tilbake hver dag.-
pga jeg ikke vil at den skla stå ute å bli ødelagt,
men jeg har jo 2 vogner, og den ene står jo bare her å tar opp plass.
så nå tenker jeg at jeg lar en vogn stå der, men vet ikke om jeg kan ta meg råd til en ekstra vinterpose [&:]

Vi lar vogna stå der, ja... Hender vi tar den med hjem i helgene. De har egne vognrom, så det er ingen som står ute over natta. Lar nok bare voksiposen også bli igjen i vogna i barnehagen. Har ikke bruk for den hjemme, da vi aldri er ute og går tur annet enn i helgene. Hjemme (i bilen) har jeg en Carena-trille som funker helt fint til vårt behov... Bruker bare vogn når vi er på sentret eller besøk hvor han sover i vogna. Og det er trilla mer enn bra nok[:)]

her har de eget vognrom, der vognene står om natta og i helgene! ungene sover der og hvis det er dårlig vær!
men vår vogn står der hele uka! så tar jeg den med hjem når fredagen kommer!
hadde vi too vogner så hadde jeg nok hatt vognpose i bhg (når det blir kaldt) og dyne og saueskinn i den vi har hjemme! han sover ikke ute i helgene uansett for vi bor i blokk[8D]

aah.. sånn vognrom høres jo supert ut [:)]

det har dem ikke her...
nå er dette her en liten privat familiebarnehage da så... ikke så stort for å si det sånn...

I vår barnehage har de også vognrom. Men vi trenger ikke å ha med vogn og utstyr til den, for barnehagen har egne vogner stående der [:)]

ORIGINAL: Hildus

I vår barnehage har de også vognrom. Men vi trenger ikke å ha med vogn og utstyr til den, for barnehagen har egne vogner stående der [:)]

fy flate... det er jo genialt da!

Vi har vogna stående i bhg hele uka. De står inne så lenge ikke ungene sover i dem, så da går det an. Hvis snuppa er syk en dag, bruker jeg bare trilla evt.
Vi har bare en vinterpose til snuppa, for det blir aldri tid til trilling på hverdagene uansett. Og så er det en til på vei som skal ha vognpose og div annet[;)]
Snart må vi kjøpe tvillingvogn og da får vi fire vogner hjemme! Lurer på hvor jeg skal få satt alle dem hen[&:]

Har vogna stående i barnehagen hele tiden, ja. Og har både dunpose og voksipose, sånn at den ene kan være i barnehagen og den andre brukes hjemme.

ORIGINAL: Hildus

Samme hos oss, bare de lar vognene stå inne i en gang. Barnehagen er i en gammel skole, så nok av ganger og rom[:D]
Men sa at om det var flere barn enn vogner at vi kunne ta med egen, så har igrunn gjort det, den ligger i bilen bestandig uansett. Så tar vogna med mandag og hjem tirsdag. Jobber jo bare to dager. Utstyr ordner de uansett i barnehagen:)

Vi må ha med egne vogner. Men de har et vognrom som de står i, så vi slipper å ta de med oss hjem. Der har vi sovevogna stående, og så har vi hovedvogna hjemme[:)]

jeg kjøpte barnehagevogn nå i sommer, og en ekstra voksipose :)
og de har vognene inne når barnehagen stenger :)

hvor mye koster en sånn voksipose om dagen? noen som vet det?

Har en vogn som står i bhg ja.. De står inne i et vognrom, så det er ikke noe problem her. kommer til å kjøpe en ekstra pose, for jeg gidder ikke å dra den med frem og tilbake...

ORIGINAL: lima87

hvor mye koster en sånn voksipose om dagen? noen som vet det?

de voksiposene er veldig dyre. her for litt siden kjøpte eg 3! vinterposer. 1 til storebror, 1 til lille søster og 1 til barnehagen. det gikk an til denne prisen her, og er veldig fornøyd. God og varm med fleece inni.

link .

http://www.going.no/asp/webshop_vare.asp?vareID=259&varegruppeID=35&vareundergruppeID=0

vi har arvet en emmaljunga vogn av tanten hans som han sover i i barnehagen[:)]

den så no veldig fin ut da :)

Her har de også vognrom...
Har hatt ei vogn der siden Even N begynte i bhg og han slutta og sove der når Zara begynte...(litt før)
Så hun har overtatt den.

Vi har ikke egen vognpose hjemme vi da. For er ikke så mye vi bruker den hjemme på hverdagene. Tar med posen hjem i helgene, også har jeg en hjemmesydd en jeg bruker ellers ved behov. Bruker også dyne+teppe hjemme og om posen er i bhg.

Tror du at du trenger vognpose på hverdager da, når hun ikke sover hjemme?
Hun kan jo ha på seg vinterdress hjem, evt med dyne eller teppe...

ORIGINAL: Frk.Chicka

Her har de også vognrom...
Har hatt ei vogn der siden Even N begynte i bhg og han slutta og sove der når Zara begynte...(litt før)
Så hun har overtatt den.

Vi har ikke egen vognpose hjemme vi da. For er ikke så mye vi bruker den hjemme på hverdagene. Tar med posen hjem i helgene, også har jeg en hjemmesydd en jeg bruker ellers ved behov. Bruker også dyne+teppe hjemme og om posen er i bhg.

Tror du at du trenger vognpose på hverdager da, når hun ikke sover hjemme?
Hun kan jo ha på seg vinterdress hjem, evt med dyne eller teppe...

nei, men hun går jo bare 3 dager i uken, så det er jo noen dager hun skal sove hemme oxo...
men jeg tenker å kjøpe en ekstra... tror det blir tungvindt å dra den fremm og tilbake hele tiden...

jeg er heldig som har tvillinger fra før. så jeg har to ull poser. en i barnehagen og en hjemme. jeg har ei fast vogn i barnehagen. kjøpte ei eldgammal simo vogn til 100 kr som ho sover i. 

Back
Topp