vogn .. hjelp!! ;)

Spire_nr_2 <3

Andre møte med forumet
Vi har å smått begynt å se på vogn, det er jo så mye å velge i!
Greit å ha god tid, selv om favoritten allerede er klar, emmaljunga :)

Er det noen av dere som har erfaring med disse? Pluss og minus? pris, er det mye variasjoner rundt omkring? Noen som har kjøpt i sverige?
 
Hei! 
Emmaljunge er en super vogn! Stor, god og robust på all slags føre. Eneste jeg har å si som er negativt egentlig, er at den er veldig tung! Eller dvs, ihvertfall den jeg har. Emmaljunga smart duo kombi. veier hele 17kg til sammen. Så jeg endte opp med å kjøpe en god trille som jeg kunne ta med meg på f.eks kjøpesenter osv etterhvert. Nå har emmaljunga blitt bhg vogn, og har kjøpt en mountain buggy +one. Får plass til storebror og baby i den. veldig smart! og så veier den litt mindre faktisk. 

Men det er en stor jungel der ute, masse å velge mellom.. ta deg flere turer i butikkene, trill, sjekk, tøy og bøy hehe   Lykke til!
 
Har både city cross og scooter til eldstemann, helt supre vogner begge to :) personlig synes jeg Mondial og Edge blir litt for store og tunge, valget mitt falt derfor på city cross og city bag. :)
 
Vi har emmaljunga city cross til storebror. Vi er veldig fornøyd me den. Den er fin å se på, og er en veldig lett å trille, samt veldig stødig på veien, og grei å trille i vanskelig føre. Denne skal også baby i magen bruke:-) setter da bare på city bagen istedenfor sportsdelen;-)
 
Min personlige favoritt CityCross, lett, enkel, lun og god, og slettes ikke værst å se på;-)
 


*håpepå* skrev:
Min personlige favoritt CityCross, lett, enkel, lun og god, og slettes ikke værst å se på;-)



Super signere! Vi skulle egentlig ha mondial men guuu så glad jeg er for at det ble city crossen:) Vært super fornøyd!
 
Jeg klarer ikke bestemme meg... Mannen har sagt vi skal ha emmaljunga denne gangen, men vi må nok snoke litt rundt. Føler at alle skryter sånn av c.c. til emmaljunga, men jeg syns ikke den er noe fin, må jo ha fin vogn! 
Hadde simo sist, den var super syns jeg, så vi får se hvor vi ender her i huset. Blir vel til at ungen bare blir bært i sjal. haha!
 
Takk for svar!! :)
Da ser det jammen ut som jeg har høvelig god vurderingsevne, hvor grønn en enn er i denne jungelen av ting en trenger i disse tider ;)
 
Det er nok forresten litt å spare på å handle den i sverige ja:)
 
Back
Topp