Vogn - hjelp?

Cml09

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
FebbisBebbis2021 ❄️
Nei, har ikkje tenkt å kjøpe noko enda, men har jo sjølvsagt tenkt på korleis vog eg skal bruka på vetle spira. Har ein gut på 10 mnd no, so har blir jo ca 1,5år da.. 

Lurte på om det var nokon med ca den avstanden på ungane som har erfaring med tvillingvogn/søskenvogn vs enkelvogn eller ståbrett..?

Bruka vogna ein del no til både å besøke andre og butikk...

Hjelp?? 
 
Jeg vet ikke om mitt svar er til så mye hjelp for det kommer så mye ann på hva slags behov hvert enkelt barn har og dere som familie.
Her sluttet vi med vogna når han var 2 år, etter det har han måtte bruke beina, men så er ikke vi på de lengste turene med vogn heller... 
Vet man får tak i "sittebrett" til å sette oppå vogna,kanskje det hadde vært noe for dere hvis dere går langt?
 
Jeg har to gutter straks 3 og 5 år. Jeg går masse og gikk til barnehagen hver dag da jeg var hjemme med minsten. Jeg elsker min OTH tvilling/ søskenvogn. det vogna har gått inn sin verdi flere ganger. 5 åringen kanfint gå til barnehagen om han vil, det tar 25 min en vei for meg å gå, men tar lenger om han skulle gått selv. Vi koser oss på søndagsturer ennå. jeg kjøpte vognen sammen min venninne da vi hadde termin samtidig. hun kunne trille mens jeg jobbet litt eller trengte litt ro og jeg trillet når hun skulle til frisøren o.l. Da jeg ventet nr to kjøpte jeg henne ut. JEg ELSKER den vognen! det har vi hatt stor glede av og har mange gode minner i den!
 
Jeg hadde søskenvogna titanium baby da jeg fikk andremann og førstemann var 2 år. http://www.barnevognguiden.no/titanium-baby/titanium-baby-tvillingtrille.html

Syns det var veldig greit siden eldstemann også kunne hvile seg og sove i vogna og ikke minst var det veldig greit på lengere turer. Minstemann lå i en softbag og seteryggen helt ned.

Vi var mange turer i dyreparken og jeg brukte egentlig vogna lenger enn jeg trengte med tanke på eldstemann, men det var så foreferdelig praktisk med en halv vogn til alt vi skulle ha med, håndklær, sekk, skift osv, og så kunne jo eldstemann sitte på toppen av lasset når han ble sliten. 
 
Jeg har hatt søskenvogn til mine to største, det er 17 mnd mellom de to...Og jeg har brukt vogna kjempemasse!! Er så kjekt når vi skal på tur eller butikken, og jeg er alene med barna. Ofte vil største også sitte i vogn siden lillebror også gjør det, og med søskenvogna har de begge muligheten hvertfall.
 
Back
Topp