Vogn fra Stokke

Lillemy26

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Hei dere!
Hadde egentlig valgt Stokke Trailz, men så har jeg sett at Stokke Scoot også har kommet med egen bagdel nå (lik vognbag som trailz, men litt mindre). Har noen andre sett denne?

Barnas hus hadde fått den inn forrige uke. Jeg tenker at Scoot kanskje er litt mer en trillevogn, ikke helt en hovedvogn..? Ønsker å bruke den på alt slags føre.

Trailz er tilpasset nordiske forhold (selges kun i nord eur) og den er veldig god!:) Har ikke prøvd noen andre men fikk med meg at mange var misfornøyd med Crusi på vinterføre (den som var mest aktuelt før trailz kom). Scoot er kjempestilig og funker nok fint på sommerføre, asfalt uten grus og på kjøpesenter. Så som en vogn nr2/trille er den nok gull, men ville ikke tatt sjansen på å ha den som hovedvogn.

Trailz er tilpasset nordiske forhold (selges kun i nord eur) og den er veldig god!:) Har ikke prøvd noen andre men fikk med meg at mange var misfornøyd med Crusi på vinterføre (den som var mest aktuelt før trailz kom). Scoot er kjempestilig og funker nok fint på sommerføre, asfalt uten grus og på kjøpesenter. Så som en vogn nr2/trille er den nok gull, men ville ikke tatt sjansen på å ha den som hovedvogn.

Takk for info! :) det er det innrykket jeg også sitter med; at Scoot er best som trille nummer 2/sommervogn. Den er jo også 3000 kroner billigere enn trailz også, kanskje derfor mannen synes den var så bra.. ;)

Ja, den er veldig "lett og god" men usikker på hvordan hjulene takler sørpe og grus. Broren min bor i California og der er den veldig populær som byvogn - og klimaet er jo helt annerledes der.

Ja, den er veldig "lett og god" men usikker på hvordan hjulene takler sørpe og grus. Broren min bor i California og der er den veldig populær som byvogn - og klimaet er jo helt annerledes der.
Var det jeg også tenkte. De har nemlig aldri hatt egen vognbag til denne vognen før nå..

Back
Topp