Vogn fra Stokke

Edm

Forelsket i forumet
Noen som vet hvor jeg får kjøpt myggnetting og regntrekk til Stokke Trailz? Ser ikke ut som det er en del av tilbehøret på vognen, og jeg finner det heller ikke i nettbutikken til Stokke. Er det evt. noen andre myggnettinger/regntrekk som passer til denne vogna?

Troooor det er en del av vogna? Men hvis ikke så kanskje på Barnas Hus eller babyshop hvor de selger vognen? :) Har nettopp kjøpt Trailz selv, men kjøpte brukt og da fulgte det med.

Troooor det er en del av vogna? Men hvis ikke så kanskje på Barnas Hus eller babyshop hvor de selger vognen? :) Har nettopp kjøpt Trailz selv, men kjøpte brukt og da fulgte det med.

Står ikke at det er en del av vognen, så jeg blir så usikker :p Det finnes ikke på nettsiden til Stokke lengre heller..

Noen som vet hvor jeg får kjøpt myggnetting og regntrekk til Stokke Trailz? Ser ikke ut som det er en del av tilbehøret på vognen, og jeg finner det heller ikke i nettbutikken til Stokke. Er det evt. noen andre myggnettinger/regntrekk som passer til denne vogna?
Regntrekk følger med. Veldig usikker på myggnettin

Tror begge deler følger med altså, hvertfall regntrekk. Synes de sa det når vi kjøpte vogna. Den står stua ned i boden fram til lille kommer, så får ikke sjekka myggnett.

• Liker
Reactions: Edm
Jeg har trailz og begge skal følge med,både myggnetting og regntrekk. Så tror jeg ville kontaktet de du har kjøpt den hos :)

Back
Topp