Vogn fra kiddys24

MissOddsteen

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Hvem hadde kjøpt derfra igjen?

ORIGINAL: krezz

Var det ikke Sookie Stackhouse???

Var kanskje det[8D]

ORIGINAL: SookieStackhouse

Joda, hva lurer du på? [:)]

Alt egentlig hehe[8D]

Pris: Norsk og Euro
Hva fikk du med
Toll/frakt pris
Alt i alt pris?
Rask levering?

http://www.kiddies24.de/shop/en/Stroller-Twins/TFK-Twinner-Twist/Twinner-Twist-Duo-1-Carry-Cot/TFK-Twinner-Twist-Duo-Facelift-Set-2-inkl-1-Wanne-CARBO-SCHWARZ-BLACK-2011::18733.html

Denne koster mere hvem bestillte du?

ORIGINAL: MissOddsteenOgMichee

denne

Hva er forskjellen utenom prisen?

Ingen såvidt jeg kan se. Stusset på prisen o linken din, så åpnet siden deres i en ny fane og det kom automatisk engelsk språk siden jeg brukte det sist jeg var innom siden. Søkte opp vogna og det var den prisen jeg fikk opp.

Hmm eneste forskjellen evt ewr at det er en 2011 modell, jeg får se totalprisen tilslutt før jeg gotar kjøpet???

Ja. Betaler du VIA bankoverføring får du 5% rabatt. Det gjorde jeg. Da får du all informasjon du trenger for å betale på epost og du kan betale i nettbank . Det kunne iallefall jeg som har nordea. Utenlandsoverføring eller noe kalles det. Litt annerledes enn å betale til konto i norge

Jeg regnet ut sånn ca nå , for jeg registrerte meg og da kosten den 605 euro med regnetrekk 622,69 Så kommer jo frakt 53 Euro

675,69 - 5230,24 Alt i alt/frakt
  • 1 x TFK Twinner Twist Duo Facelift Edition 2011
  • 1 x Quickfix Wanne
  • 1 x Einzeladapter zur Montage von 1 Wanne
Regner med at dette betyr vogna+1hardbag+ sånn til og sette fast hardbaggen[8D]

Tror du det stemmer

TFK Twinner Twist Duo Facelift Set 2 inkl. 1 Wanne - CARBO SCHWARZ (BLACK) - 2011
In Stock. 60,20 EUR 4,20 EUR 604
Regenverdeck für 1 Sitz für TFK Twinner Twist Duo

Spekulerer også på å handle denne vognen herifra! Hører folk skryter av denne vogna, men den er jo så sabla dyr å kjøpe inn i Norge. Er ikke dum vogn dette? Eller har dere fått andre anbefalinger som dere vil dele med meg?

ORIGINAL: trøndermams

Spekulerer også på å handle denne vognen herifra! Hører folk skryter av denne vogna, men den er jo så sabla dyr å kjøpe inn i Norge. Er ikke dum vogn dette? Eller har dere fått andre anbefalinger som dere vil dele med meg?

Elsker den vogna :P
Den koster Barnashus iallefall rundt 11500 så trenger man regntrekk også, og her blir det rundt 6000

Var å så på søskenvogn for ei uke siden, men kikket ikke så mye på denne fordi vi fant ut den ble aaaalt for dyr. Men de i butikken skrøt veldig av den, og sa at det var den de solgte mest av (barnas hus). Tror vi går for å bestille denne, men hva med myggnetting? Fant ikke det i farta, må innrømme at min forståelse av tysk er særdeles dårlig[;)]

googla meg fram til at myggnettingen skal ligge i kalesjen, så da er vel den biten grei :) Men jeg må kjøpe et regntrekk til en sportsdel og et regntrekk til en bagdel, for så å kjøpe et regntrekk som går over begge sportsdelene når jeg skal bytte ut bagen til sportsdel (evnt heller kjøpe enda et enkelt regntrekk). Jadda, nå spekuleres det her [8|]

Fant ut at man kan kjøpe universalregntrekk som ikke hører til noe bestemt vognmerke og bruke det hvis man heller ønsker det, da går universalregntrekket til både bagdel og sportsdel slik at man ikke må kjøpe nytt når babyn slutter med bag og går over til sportsdel [:)]

Maser fælt jeg nå, men lurer på om pakken (vogna) kom til det lokale postkontoret ditt eller noe annet sted? Dette med toll og sånn trenger jeg ikke tenke på ettersom det ikke er tollavgift på vogner? Jeg bestiller og betaler bare så ordner resten seg selv?

Back
Topp