Vogn for førstegangs

Bestem deg for hva som er viktig for deg tenker jeg! Vekt? svingbare hjul? Faste hjul? Sittedel mot deg? 3 hjul eller 4 hjul? Stor bag? Liten sammenslått?

Selv ville jeg ha sittedelen mot meg så da er veldig mange vogner som feks Mountain buggy og TFK ( hvis man ikke velger multi x bag da) eliminert. Faktisk de fleste 3 hjulingene! For meg spilte vekt og om den ble liten sammenslått liten rolle siden jeg ikke har bil og ikke trenger å løfte vognen noe særlig! Ville ha svingbare hjul siden det er lettere i butikker osv. Så for meg falt valget på emmsljunga Edge duo s air. Veldig for fornøyd etter 6 mnd bruk!

Lykke til i vognjungelen!

Eg ville gått innom ein butikk og sett litt og prøvd å trille forskjellige vogner. Ein kan kikke masse på nettet, men blir nåke heilt anna når ein ser i butikken! :) egentlig ville eg ha emmaljunga etter å berre ha sett på nettet, men når eg var innom butikk falt valget på Stokke trailz pga utseende og at den rett og slett var mykje enklare og meir praktisk (tok mindre plass, ikkje like klumpete og stor ++). Også vet dei ka dei snakkar om på butikken, desverre veit dei og veldig godt korleis dei skal selge då, haha.

Back
Topp