Vogn, erfaringer-anbefalinger

Guttemamma_

Forelsket i forumet
Jeg har snoket litt rundt på div vogner men snart 11år siden sist jeg kjøpte en og ingen anelse på hva som er bra nå...

Ønsker en kombi vogn som kan brukes i noen år[:)] Har sett litt på easywalker quatro, men uskikker...
Noen som har noen gode råd tips til gode vogner?
Pleier det å være noe salg på høsten, tenker før de nye årsmodellene kommer? Mye som skal kjøpes og greit å prøve å spare litt om mulig[;)]

Jeg er super fornøyd med simo kombi jeg da[:)]

Vil IKKE anbefale Troller vogn! Kjøpte min i sånn pakke tilbud på Rudo, og det er det verste skvipet jeg har kjøpt! Tung og trang vogn.[;)] Vær nøye med å sjekke vekten på vogna, og om den er romslig. God fjæring er også ganske viktig synes jeg. På min forrige vogn var det null fjæring og stakkars jenta mi når jeg kjørte over brostein![&:]

Oi, ikke særlig heldig det![&:] Kanskje simo er d tryggeste, i hvertfall et godt "gammelt" merke.....
Ville egentlig prøve noe nytt, tenkte det var litt "kjedelig" med noe som "alle andre" har, men er kanskje en grunn for at de fleste går for de samme kjente vognene ....[8|]

Jeg har en brio kombi, som jeg synes er super de første månedene. Brukte den myyye til sistemann, men ettersom han fort ble veldig stor og lang, vokste han ut av bagdelen, og da så jeg mitt snitt til å bytte til en lettere vogn. [:)]
Kommer til å snuse litt på den nye til TFK, Joggstr X, som man kan snu kjøreretningen med. Så det var tilbud på den hos Barnas Hus til 6499 (skjønt tilbud og tilbud, fru Blom...[8|]).
Ellers kunne jeg også tenke meg Teutonia Spirit S3, som også har vendbar innsats.

Liker ikke å vende barnet fra meg i sportsvogndelen når de er bare noen måneder, knappe året gammel...

Har hatt en Troll kombivogn. Anbefales ikke! Tung og uhåndterlig. Har også hatt quinny xl freestyle den har jeg heller ikke synes noe særlig om. Har hatt en emaljunga scooter. Utrolig god vogn, så jeg ville anbefale å kikke litt på emaljunga sine!

Har ingen aning,men alle jeg har snakket med anbefaler emmaljunga..vi skal ha det pga det er en stødig og romslig vogn siden det blir skikkelige vinterbarn[;)]

Takker så mye for all tilbakmeldingene!![:D] Skjønner det er flere god valg her, må visst rundt å se litt[:D]

Back
Topp