VOGN ERFARING?

ORIGINAL: lille_blomst

har bare hatt emmaljunga og er storfornøyd. solig vogn. pluss at det er de fineste vognene synes jeg da. stor romslig bag (viktig viktig), og lett å håndtere. jeg har edge duo. lett å ta av bagen og få på sittedelen.

det eneste er at den er litt stor, så det er en fordel å ha stasjonsvogn hvis du skal ha vogna i bilen.

Skal bruke denne jeg å. Så mange praktiske løsninger og stor og god vogn. Viktig når man har termin i august og i tillegg bor langt nord.

Min Emmaljunga Sport combi har bag på 82 x 34 cm. 80 cm regnes vel som en stor bag, denne bagen er større enn på andre combivogner fordi den er spesialprodusert til vårt kalde nord. Veldig fornøyd, gleder meg til å begynne å bryke den! [:)] Eneste minuset er at den tar litt stor plass i bilen. Vi har Volvo V40 og det går akkurat... Men går jo an å ta av hjulene også da, selv om det er litt mer styr. Emmaljunga har pene og solide vogner! Jobber på småbarnsavdeling og får prøvd ut en del vogner; disse vognene er like fine etter å ha blitt brukt noen år! 

kjøpte simo kombi utrolig fornøyd, med grunnet skikkelug bekkenløsning, kjøpte jeg ny sportsvogn. quinny xl  freestyle, kjempefornød med den også...

SIMO - den er vindtett og vandtett
og super god å trille og lett å slå sammen.

Jeg har simo classic å er super fornøyd med den, den har god og romslig plass..

jeg har simo kombi,,, beste vogn ever,, men lit stor
hadde quinny speedy,,,, noe dritt,kort i ryggen ,svingte skjeivt,pluss det gikk ikke an å ta vogna iopp en trapp når ungen var i den pga,, håndtaket ble kjempelangt,, tragisk

Teutonia mistral er en liten vogn,,,, min 2 åring er alt for stor til den vogna så jeg må kjøpe ny igjen,,, skal selge teutoniaen,,,de eldre modellene var dypere å større

veldig godt fornøyd med simo kombi[:)]

Back
Topp