VOGN ERFARING?

Nuttis#

Flørter med forumet
Kan dere med barnevogn erfaring hjelpe meg????
Hvilken vogn er dere fornøyd med? Hvilken er dere IKKE fornøyd med?
OTH? Teutonia? Quinny? Simo? Emmaljunga?

Jeg er ganske fornøyd med Brio jeg da!!![:D]

kjøpt meg teutonia spirit s3! kjempefornøyd! helt genial vogn! men nå har ikke bebis kommet enda da:)

eg har basson.... de er fine, stor plass under vogna, stor bag å den blir kjempe stilig som sportsvogn...

Har simo kombivogn å brio race,e kjæmpe førrnøyd[:)]

Noe som irriterer meg er den knekken på ryggen som skal være beskytter mot at de ikke skal falle ut bak ved kalesjen.

den knekket du snakker om høres ut som den som skal være en beskyttelse mot babyen sitt hode når den er liten å ligger i softbagen i vognen. den er bare en ekstra beskyttelse mot at noen skal f\eks gå rett i vognen med en hard pose eller noe, slik at hode til babyen er beskyttet. og når du er ferdig å bruke den softbag delen så trykker du den knekken ut slik at ryggen er helt rett.

har teutonia mistral jeg og, kjempe fornøyd, slik ser den ut[:)]

Ang størrelse på vogn....

Hvor stor bør en bag være for at vi kan bruke den "lengst mulig"?
Jeg er helt grønn på dette, og klør meg mest i hode for tiden [:D]

du må tenke på når du føder, skal du føde i februar? Da trenger du ikke såå stor bag, for jeg regner med at babyen din kommer til å bruke sportsdelen uansett når vintern kommer igjen.  Bruker jo gjerne bagdelen i ca 6 mnd, og da er det sommer i ditt tilfelle. Jeg føder i slutten av mai og må derfor ha en stor bag siden min baby begynner å bli stor når det blir kaldt, men er samtidig for liten til å bruke sportsdelen. Derfor har jeg en emmaljunga classic duo combi, med stoor bag [:)]

Jeg skal forhåpentligvis føde i månedsskiftet februar/mars...

Jeg har funnet en vogn som er SÅ oss, som vi er skikkelig sugene på, men det er jo ingen i denne verden som virker til å ha erfaring med den...

Fra selgeren har jeg fått opplysning om at størrelsen er:
Mål på bærebaggen er 72x33 som dypvogn.
Sportsvogn med endetrekk 80x37.

Hvordan høres dette ut?

Målene på bagen på min emmaljunga er

79x33x20
så da er de like breie, men den bagen du tenker på er 7 cm kortere enn den jeg har, men jeg synes det virker som bagen din er ganske stor jeg [:)]

vi har quinny freestyle 3xl comfort å er superfornøyd[:D]

Vi har kjøpt Jane :) Få som har den og har hørt om den merker jeg, men har fått den anbefal av sikker kilde, så da ble det til at vi gikk for den! :)

Quinny 3xl har vi. Meget fornøyd me den!![:D]

jeg er defintivt fornøyd med brio sine vogner!! de er gode og trille og er aldri problemer med de.. ikke de jeg har vert borti iallefall:) så annbefaler deg strekt den!

hei har emmaljunga edge duo er kjempe fornøyd ,med den beste vogna jeg vet om .ikke minst kjøre stabilitet og sånt.

Bugaboo cameleon, elsker den!!! Stor bag, veldig god sittestilling, lett, vendbar sittedel og styre, svingbare hjul ++++

Denne bør sjekkes ut!!

ORIGINAL: XcrazyX Gravidusa

hadde brio til snuppa de 6 første månedene....var kjempe fornøyd!
-men med sportsdelen ble den for tung å løfte inn og ut av bilen syns jeg....

så vi kjøpe en OTH urban jungle, og er super fornøyd!! angrer ikke ett sek på at jeg solgte briovogna!!
skal bruke OTH vogna til nr 2 og, pluss at vi må ha en søskenvogn og d kommer til å bli en OTH d og!!

OTH er hvertfall et merke vi liker, utrolig lette vogner og blir flat som en pannekake når de slåes sammen!!
lette å trille og kan slås opp med kun 1 hånd!![:D]

Har søskenvogna til OTH håndbrems?[8|]

ORIGINAL: ~*Tammis*~

ORIGINAL: ~Fiorelina~

ORIGINAL: XcrazyX Gravidusa

hadde brio til snuppa de 6 første månedene....var kjempe fornøyd!
-men med sportsdelen ble den for tung å løfte inn og ut av bilen syns jeg....

så vi kjøpe en OTH urban jungle, og er super fornøyd!! angrer ikke ett sek på at jeg solgte briovogna!!
skal bruke OTH vogna til nr 2 og, pluss at vi må ha en søskenvogn og d kommer til å bli en OTH d og!!

OTH er hvertfall et merke vi liker, utrolig lette vogner og blir flat som en pannekake når de slåes sammen!!
lette å trille og kan slås opp med kun 1 hånd!![:D]

Har søskenvogna til OTH håndbrems?[8|]

nei

Takk for svar, Tammis - da er den IKKE aktuell for oss[;)]

Back
Topp