Vogn: Emmaljunga edge duo

Overraskelsen2021

Venter på en etterlengtet førstemann <3
Vi har bestemt oss for denne vogna til den kommende januarbabyen vår, og kommer til å gå for det klassiske understellet med fire faste lufthjul. Når vi skal bestille, så får vi tilbud om å kjøpe med en ekstrapakke med stelleveske, regntrekk og en slags thermopose til sportsdelen til nesten 3000 kr.

Er det verdt å kjøpe med denne ekstrapakken? Og hvilken erfaring har dere med denne vogna? Dette blir vårt første barn, så vi er helt lost i vognjungelen ;)

Fikk ikke tilbud og en ekstrapakke til vognen, men vi kjøpte stelleveske og sånn utenom, kostet vel 995 for stellevesken i samme serien som vognen tror jeg, og vi har bare hatt brukt for det regntrekket som følger med vognen, de sier at det ikke er like bra som det du kjøper utenom, men her har det ihvertfall aldri blitt vått gjennom :)

Vi har bestemt oss for denne vogna til den kommende januarbabyen vår, og kommer til å gå for det klassiske understellet med fire faste lufthjul. Når vi skal bestille, så får vi tilbud om å kjøpe med en ekstrapakke med stelleveske, regntrekk og en slags thermopose til sportsdelen til nesten 3000 kr.

Er det verdt å kjøpe med denne ekstrapakken? Og hvilken erfaring har dere med denne vogna? Dette blir vårt første barn, så vi er helt lost i vognjungelen ;)

Vi kjøpte den vognen, men med et annet understell. Kjøpte det klassiske brukt etterhvert. Likte best det klassiske understellet. :happy: Vi kjøpte med både stelleveske, regntrekk og fot-trekk til sportsdelen. Har brukt alt veldig mye. Superfornøyd med stellevesken. Men det er gjerne litt etter hva du ønsker. Noen ønsker en stelleveske som ikke er lik vognen og gjerne rimeligere hvis de finner.

Lykke til

I og med at det ikke følger med regntrekk til vogna, ville jeg hvertfall ha kjøpt det i tillegg.

http://www.emmaljunga.no/tilbehor/eksklusivt-regntrekk/

Dette har jeg vært veldig fornøyd med. Gjør ikke noe om det regner fra alle kanter - holder tett. Og når barnet er så stort at sportsdelen tas i bruk - kan en sitte tørt og likevel følge med på verden :)

Stellevesken var jeg mindre fornøyd med, men det er nok smak og behag.

Kjøreposen har jeg ikke noe forhold til, men den ser jo veldig bra ut. Hadde nok valgt den om jeg skulle valgt på ny.

Hm, takk for gode tilbakemeldinger! Vi får se hva vi gjør, bestiller ikke vogna før 2016-modellen kommer. Vi har et håp om at 2015-modellene blir billigere da ;)

Jeg var innom å tittet på emmaljunga, og de skulle stige i pris, alt fra 1000 - 1500kr. Og i den butikken ville ikke man da få med stelleveske og regntrekk på de nye. Bare de vognene de hadde inne nå.
Men er kanskje forskjellige hva de selger med vognene?! :rolleyes:

Hm, takk for gode tilbakemeldinger! Vi får se hva vi gjør, bestiller ikke vogna før 2016-modellen kommer. Vi har et håp om at 2015-modellene blir billigere da ;)

Hvis du skal bestille nå så er det kun 2016 modeller å få bestilt :) Hvis du ønsker en 2015 modell er den kun å få tak i hvis butikken allerede har den inne.

Back
Topp